مشارکت طیف های مختلف به عنوان داوطب انتخابات از برکات انقلاب است

دهاقان- امام جمعه دهاقان گفت:مشارکت طیف های مختلف به عنوان داوطلب در انتخابات فرصتی است که انقلاب به مردم کشور داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان ، حجت الاسلام والمسلمین اصغر رضوانی در خطبه های نماز جمعه دهاقان،اظهار داشت:در انتخابات شورای اسلامی طیف های مختلفی از جوانان،افراد باسابقه،زن ومرد به کار آمده اند واین فرصتی است که انقلاب به مردم داده وباید فرد اصلح رابرگزینند.

وی باتاکید به حضور همگانی  افراد واجد شرایط در پای صندوق های رای،تصریح کرد:حتی کسی که مخالف انتخابات است هم باید حضور داشته باشد واین یک قدرتی است که میزان همگرایی،مشارکت،وهمدلی رابالا می برد وبرای برقراری امنیت همه باید گام بردارند.

خطیب نماز جمعه دهاقان از مردم خواست به دور از هواوهوس ها،گرایشات،حب وبغض وکینه ها به فرد اصلح رای بدهند .

حجت الاسلام رضوانی باابراز خورسندی از داغ شدن تنور انتخابات،اذعان داشت:داشتن صعه صدر در این انتخابات مهم تلقی می شود مردم ما هم دارای قضاوت هستند .

وی باتوجه به برخی بداخلاقی هعا در انتخابات،تصریح کرد:چنین حرکت هایی نتیجه ندارد وبعد از اینکه به حمدالله انتخابات به پایان رسید وفردی به عنوان رییس جمهور دولت دوازدهم انتخاب شد عهد ببندیم بااو همکاری کنیم وارگان های اجرایی هم دست به دست هم دهند چراکه امروز کشور ما نیاز به این همکاری دارد.

خطیب نماز جمعه روز پانزدهم شعبان در دهاقان،باتوجه به میلاد پرخیر وبرکت حضرت امام مهدی(عج)،اظهار داشت:مساله انتظار برای فرج این امام بسیار فراتر از آن است که ما منتظران در انتظار هستیم ووضعیت قیام حضرت به قیامت صغری تعبیر شده است.

حجت الاسلام رضوانی ،افزود:حضرت امام صادق(ع) فرموده هر کسی که بخواهد منتظر قیام قائم آل محمد(ص) باشد باید دارای سه ویژگی منتظر بودن،داشتن ورع ورعایت مکارم اخلاق باشد وچنین کسی که است که درواقع این حضرت رادرک کرده است.

                           

کد خبر 302660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.