۶۴ هزار و ۲۰۸ نفر واجد شرایط رأی دادن در گلپایگان

گلپایگان-فرماندار گلپایگان گفت: بر اساس سرشماری سال ۹۵ تعداد واجدین شرایط رأی دهی در شهرستان گلپایگان ۶۴ هزار و ۲۰۸ نفر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست اظهارداشت: ثبت نام از کاندیداهای شورای اسلامی از ۳۰ اسفندماه آغاز و تا ششم فروردین ماه ادامه داشت که در این مدت ۲۲۰ نفر در بخش روستایی و ۸۲ نفر برای شهر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه در شهرستان ۹۰ شعبه اخذ رأی تعیین شده است، افزود: تعداد ۴۷  شعبه اخذ در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر، ۴۲ شعبه در روستاهای شهرستان و دو شعبه سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه برای نخستین بار در ۳۳ شعبه اخذ رأی  شهر گلپایگان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در دو شهر گوگد و گلشهر و روستاها طبق روال عادی برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد  ۷ نفر برای اعضای شورای شهر گلپایگان، ۵ نفر در شهر گوگد و ۵ نفر در شهر گلشهر انتخاب می‌شوند، در هر روستا سه نفر اعضای شورا انتخاب، اما در روستای سعیدآباد و رباط سرخ تعداد ۵ نفر اعضای شورا انتخاب می‌شوند.

فراست با اشاره به اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۵ شهرستان گلپایگان حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد ۶۴ هزار و ۲۰۸ نفر واجدین شرایط رأی هستند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما مصروف به برگزاری انتخابات صحیح و با نشاط و سلامت است، بیان داشت: برای برگزاری انتخابات ۲هزار و ۵۰۰ نیرو سازماندهی شدند.

فرماندار گلپایگان تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری یک رفراندوم در کشور است و حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده اعتقادمردم به نظام است./

کد خبر 302615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.