براساس قانون با متخلفان و برهم زنندگان انتخابات برخورد می کنیم

فرماندار کاشان: براساس قانون با متخلفان و برهم زنندگان انتخابات برخورد می کنیم و اجازه بروز هیچگونه رفتار غیرقانونی در زمان تبلیغات و انتخابات را به افراد نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا مومنیان در جلسه آموزشی و توجیهی نامزدهای شوراهای شهر کاشان، گفت: رشد ۵۰ درصدی ثبت نام بانوان برای عضویت شورای شهر کاشان در هنگام ثبت نام داوطلبین نشان دهنده  اهداف نظام برای افزایش ابراز وجود مردم و افزایش مشارکت آنها است.
وی افزود: با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر کاشان آموزش ها اهمیت یافته که برای آگاهی مردم صندوق هایی در نقاط پرتردد شهر برای اخذ رای توسط مردم به صورت آموزشی و آزمایشی مستقر شده اند.
فرماندار کاشان گفت: تمام موارد قانونی در زمان بندی انتخابات رعایت شده است و تعامل خوبی بین هیات های نظارت و اجرایی شهرستان وجود دارد و تعداد حوزه های اخذ رای و چیدمان نیروها و حفظ امنیت انتخابات با کمک نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی صورت گرفته است
مومنیان با اشاره به اینکه  مجریان انتخابات اجازه وارد شدن کوچکترین خدشه ای بر حقوق نامزدهای شوراهای شهر و روستا، که آبرو و اعتبار خود را در معرض رای مردم قرار داده اند را نخواهند داد، گفت: براساس قانون با متخلفان و برهم زنندگان انتخابات برخورد می کنیم و اجازه بروز هیچگونه رفتار غیرقانونی در زمان تبلیغات و انتخابات را به افراد نمی دهیم.
به گفته وی، قانون در زمان انتخابات تکلیف تمام بخش ها و وظایف آنها را معین کرده است تا برای برگزاری یک انتخابات سالم با امنیت کامل، اعتماد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای جلب شود.
وی با بیان اینکه در زمان انتخابات نباید افت وخیزها بر روند اجرای آن تاثیر بگذارد، افزود: در هنگام تبلیغات همه ابعاد عملکردهای نامزدها در بوته نقد قرار می گیرد که باید دراین زمان از تهمت و افترا نسبت به آنها پرهیز کنیم.
کد خبر 302556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.