پیروزی مقتدرانه تیم ملی والیبال ایران برابر مونته‌نگرو

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی و دوستانه با اقتدار تیم ملی مونته نگرو را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در شهر «پودگوریتسا» کشور مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور رفت.
شاگردان ایگور کولاکوویچ که در نخستین مسابقه تدارکاتی خود ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بودند، در دومین مسابقه در سه ست متوالی و با اقتدار این تیم را از پیش رو برداشتند.
ملی پوشان ایران در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست دادند تا با روحیه مضاعف خود را برای دیدارهای تدارکاتی بعدی آماده کنند.
سعید معروف، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، فرهاد نظری افشار، عادل غلامی، مهدی مرندی و مسعود غلامی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.
تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده می‌کند، امروز تمرینات آماده سازی خود را در مونته نگر دنبال می‌کند.
ملی‌پوشان ایران روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه مونته نگرو را به مقصد اسلوونی ترک می‌کنند تا از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر «لیوبلیانا» مرکز کشور اسلوونی اردو بزنند و در این مدت دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی نیز برگزار کنند.
تیم ملی والیبال ایران سپس راهی لهستان می‌شود و در آخرین مسابقه تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای لیگ جهانی ۲۰۱۷ به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می‌رود.

کد خبر 302533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.