صدای بلند طبل توخالی

در حالی روز های منتهی به ایام انتخابات را پیش رو می گذاریم که تیم مقابل رئیسی با واژه های پرطمطراق به دنبال رواج روحیه بیم و نا امیدی از بشارتهای انقلابی هستند.

خبرگزاری ایمنا - گروه سیاسی - مصطفی صداقت: رئیسی در حالی که با توجه به معیارهای قانونی و وظایفی که بر دوش دولتمردان سپرده شده به ایراد سخنانی می پردازد، اما جناح مقابل که ضعف و نا امیدی خود را باور کرده و می داند طبلی که روی آن می کوبد خالی است نسبت به فرافکنی روی آورده است.

این در حالی است که در اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی در حالی رئیسی دم از اشتغال سالیانه یک میلیونی می زد که این سخن منطبق با نص قانون و وظیفه دولت است و باید انجام شود تاکید می کنم باید انجام شود، اما روحانی این مهم را نشدنی می داند و به جای اینکه نه در صَد روز بلکه در ۴ سال همت خود را بر این مهم قرار می داد نسبت به انجام این مهم ابراز عجز و ناتواتی می کند و مدام همین را می گوید: نمی شود.

دولتی که نمی شود را سر لوحه امورات خود قرار داده و از معیارها و اقدامات انقلابی روی برگردانده و در سخنرانی های گوناگون قشر انقلابی را مورد هجمه قرار می دهد، ای کاش در این دوره هم شرکت نمی کرد تا بیش از این شرمنده مردم نشود گرچه ایشان اصلا ابراز ندامت هم نکرده و با رویی گشاده و زبانی قصار اظهار سربلندی کرده اند.

از مرهمت دولت یازدهم که چندین هزار واحد مسکن مهر تحویل داده اند مسیرم به یکی از شهرک های مسکن مهر افتاد. این مسیر را باید با مینی بوس های باقی مانده از دوران قاجار طی کنی. راننده این مینی بوس در حال صحبت با یکی از مسافرانش که گویا کارگر هم بود گفت که من نمی دانم چرا رئیس جمهور فعلی دوباره ثبت نام کرده مگر چه کرده است؟

مسافر هم که به نشانه تایید سری تکان داد گفت که راست می گویی آن از پنبه کردن ریسمان های هسته ای آن هم از بیکاری ما کارگر ها!

اما رسانه های حامی دولت و وابستگان دولتی که گویا باوری به روحیه جهادی و انقلابی ندارند مدام واژه «پوپولیست» را که خودشان معنای صحیح آن را نیافته اند بر زبان ها جاری می سازند و می گویند که رئیسی وعده سر خرمن می دهد!

فارغ از اینکه اول یک سوزن به خود و بعد یک جوالدوز به بقیه بزنند؛ یادشان بیاید چه کسی بود وعده صد روزه می داد و در این ۴ سال هم به جای عمل و اقدام تنها هم و غم خود را صرف تخریب دولت گذشته می کرد و با شعارهای مختلف گوش مردم را کر کرده بود.

بدون شک دولت قبلی عاری از هرگونه خطا نبوده اما اگر شما ادعای پاکی می کنید چرا از انجام مناظره و یا اعلام لیست دارایی های خود ابا دارید؟

کد خبر 302429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.