امدادرسانی به ۶۰۳ حادثه دیده ناشی از سیل و آبگرفتگی در استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از خدمت‌رسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت به هم استانی های متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۲۴ ساعت گذشته‌ خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن مومنی اظهار کرد: امدادگران این جمعیت در ۲۴ ساعت گذشته خدمات امدادی لازم را به ۶۰۳ حادثه دیده ناشی از سیل و آبگرفتگی در شهرستان های چادگان، شهرضا و فریدونشهر ارائه کرده‌اند.
وی افزود : در این مدت علاوه بر چهار مورد حادثه سیل و آبگرفتگی، ۱۰ حادثه شامل پنج مورد حادثه جاده ای و پنج مورد خدمات حضوری دیگر توسط امدادگران و نجاتگران استان پوشش داده شده و ۶۲ تن از آسیب دیدگان نیز توسط نیروهای عملیاتی اسکان موقت یافتند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به انجام سه مورد عملیات رهاسازی در ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: ۵۹ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۷ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیاتهای یادشده بکارگیری شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته در مجموع امدادگران و نجاتگران این جمعیت به بیش از یک هزار و ۲۶۶ تن از حادثه دیدگان ناشی از حوادث مختلف بویژه سیل و آبگرفتگی در شهرستان های اصفهان (شرق شهرستان)، خورو بیابانک، سمیرم، شهرضا، دهاقان، چادگان و فریدونشهر امدادرسانی کرده اند.   

کد خبر 302401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.