پیروزی تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه تدارکاتی

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست تیم ملی مونته نگرو شد تا شاگردان کولاکوویچ با انگیزه بیشتری به تمرینات خود در اردوی برون مرزی ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در نخستین مسابقه تدارکاتی و دوستانه خود در شهر «پودگوریتسا» کشور مونته نگرو به مصاف تیم ملی این کشور رفت.
شاگردان ایگور کولاکوویچ در نخستین مسابقه تدارکاتی خود ۳ بر۲ به پیروزی رسیدند تا در اولین میدان نیمه رسمی فاتح میدان باشند.
سعید معروف، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، رضا قرا، فرهاد قائمی و مهدی مرندی ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند که در ست نخست ۲۸ بر ۲۶ مغلوب تیم ملی مونته نگرو شدند.
در ست دوم تیم ایران یک تغییر در ترکیب شروع کننده داشت و سامان فائزی به جای فرهاد قائمی به میدان آمد و نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۱ به سود تیم ملی والیبال ایران شد تا دو تیم در ست شماری یک بر یک مساوی شوند.
تیم ملی والیبال مونته نگرو در ست سوم بهتر از ست دوم بازی کرد و نتیجه این ست ۲۶ بر ۲۴ به سود این تیم شد تا ملی پوشان ایران دو بر یک از میزبان عقب بیافتند.
اما تیم ملی والیبال ایران در ست چهارم دوباره توپ و میدان را در دست گرفت و به هماهنگی مورد نظر کادر فنی رسید تا با امتیاز ۲۵ بر ۱۶ حریف را از پیش رو بردارد و جدال دوستانه دو تیم به ست پنجم کشیده شود.
در ست پنجم نیز تیم ملی والیبال ایران نمایش بهتری نسبت به میزبان داشت و موفق به شکست ۱۵ بر ۱۱ تیم ملی مونته نگرو شد تا در نهایت ملی‌پوشان ایران ۳ بر ۲ فاتح این میدان باشند.
با توافق سرمربیان ست پنجم این مسابقه نیز تا امتیاز ۲۵ ادامه یافت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه از محمد موسوی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد نظری افشار استفاده نکرد.
تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده می کند، عصر امروز (چهارشنبه) در دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه باز هم به مصاف تیم ملی مونته نگرو می رود.
ملی‌پوشان ایران روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه مونته نگرو را به مقصد اسلوونی ترک می‌کنند تا از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر «لیوبلیانا» مرکز کشور اسلوونی اردو بزنند و در این مدت دو مسابقه تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی مردان اسلوونی نیز برگزار کنند.
تیم ملی والیبال ایران سپس راهی لهستان می‌شوند و در آخرین مسابقه تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای لیگ جهانی ۲۰۱۷ به مصاف تیم ملی والیبال لهستان می‌روند.

کد خبر 302357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.