علاقه مشترک در سبد خرید قرمز

بازیکنی که به صورت توأمان مورد علاقه سرمربیان کروات سپاهان و پرسپولیس بود در تور قرمزها افتاد.

به گزارش ایمنا، در لیست بازیکنان مدنظر ۲ سرمربی کروات فوتبال ایران دست‌کم یک نام مشترک به چشم می‌خورد که حفظ یا جذب او در صدر خواسته‌های نقل و انتقالاتی هردوی آنها قرار داشت. این بازیکن کسی نبود جز شجاع خلیل‌زاده که هم زلاتکو کرانچار مصر به ماندنش در سپاهان بود و هم برانکو ایوانکوویچ علاقه‌ زیادی به جذبش از جانب پرسپولیس داشت.

بعد از بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی این فرصت به سرمربی سپاهان دست داد تا در پایتخت ایران با همتای پرسپولیسی خود دیدار کند. از قضا به فاصله کوتاهی پس از این ملاقات خلیل‌زاده طبق نظر برانکو جذب پرسپولیس شد تا اجابت یکی از درخواست‌های مؤکد کرانچار مبنی بر تمدید قرارداد باشگاه سپاهان با این بازیکن از همان ابتدا منتفی شود.

علیرغم عدم‌توفیق باشگاه اصفهانی در حفظ مدافع کلیدی تیم، کرانچار کمتر از ۲۴ ساعت پس از پیوستن شجاع به پرسپولیس قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد. قرار است این مربی کروات لیست اسامی بازیکنان درخواستی خود را ارائه کند تا باشگاه جذب آنها را در دستور کار قرار دهد. در لیست نهایی کرانچار طبیعتاً دیگر نامی از خلیل‌زاده به چشم نمی‌خورد زیرا ماجرای شجاع باب میل برانکو تمام شد. باید دید در ادامه فعل و انفعالات بازار نقل و انقالات فوتبال ایران بیشتر مطابق خواست کدامیک از این ۲ مربی کروات رقم خواهد خورد.

کد خبر 302018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.