وعده نوروزی مسئول پرسپولیسی عملی شد

وعده نوروزی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره پیوستن شجاع خلیل‌زاده به این تیم بلافاصله پس از اتمام فصل عملی شد.

به گزارش ایمنا، با اینکه پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران تازه از اواخر خردادماه به صورت باز می‌شود اما در همان اولین روز فروردین نقل قولی از یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس منتشر شد که به مثابه یک بمب نقل و انتقالاتی بود.

معاون اقتصادی پرسپولیس در اولین روز سال ۹۶ مدعی شد که باشگاه پُرطرفدار پایتخت با یکی از مدافعان میانی سرشناس لیگ برتر برای فصل بعد به توافق رسیده است. ترکاشوند با اعلام این خبر وعده داد که نام این دفاع وسط بلافاصله پس از اتمام لیگ رسانه‌ای خواهد شد و با کدهایی که درباره علاقه هواداران پرسپولیس به جذب این بازیکن داد تقریباً جای هیچ شکی باقی نگذاشت که منظورش کسی جز شجاع خلیل‌زاده نیست.

مصاحبه و کد آشکار معاون اقتصادی پرسپولیس کار دست مدافع سپاهان داد و چنان هواداران تیم اصفهانی را برآشفت که اولین تمرین این تیم در سال ۹۶ را به صحنه موضع‌گیری شدید تعدادی از آنها در قبال این بازیکن بدل کرد.

کمتر از ۴۸ ساعت پس از بسته شدن پرونده لیگ شانزدهم شجاع سر از باشگاه پُرطرفدار پایتخت در آورد تا معلوم شود که ادعای یک ماه و نیم قبل مسئول پرسپولیسی بر پایه و اساسی واقعی بوده است.

کد خبر 301996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.