سفر دو هیات تجاری بلندپایه فرانسوی به اصفهان در خرداد ماه

نماینده مرکز تجاری فرانسه در خاورمیانه از اعزام دو هیات تجاری بلندپایه فرانسوی طی خرداد و تیر به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاترین در دیدار با نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان، اظهار داشت: بیش از ۴۰ هزار شرکت فرانسوی اهم از ایرباس، توتال، رنو، پژو و ... در این مرکز عضویت دارند و به‌صورت کاملا مستقل از دولت فعالیت می‌کند.

وی ارایه خدمات فنی و مهندسی در ساخت جاده، مترو، راه‌آهن، برق و الکترونیک را از ظرفیت‌های همکاری مرکز تجاری فرانسه برشمرد و تاکید کرد: ایران یکی از کشورهای مهم مورد توجه این مرکز است.

وی خواستار معرفی نیازها و توانمندهای واحدهای تولیدی استان اصفهان شد و گفت: مرکز تجاری فرانسه در ایران می‌تواند زمینه تامین نیازهای این واحدها را فراهم کند.

وی از اعزام دو هیات تجاری بلندپایه فرانسوی طی خرداد و تیر به اصفهان خبر داد و گفت: در این هیات مدیران شرکت‌های بزرگ فرانسوی به اصفهان سفر می‌کنند.

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار برقراری روابط نزدیک تجاری و سرمایه‌گذاری مرکز تجاری فرانسه و اتاق بازرگانی اصفهان شد.

مصطفی رناسی نیز در دیدار با نماینده مرکز تجاری فرانسه در ایران، گردشگری را یکی از بخش‌های مهم اقتصادی اصفهان برشمرد و اظهار داشت: استان اصفهان از سرمایه‌گذاران فرانسوی در زمینه هتل‌سازی و ساخت مراکز اقامتی استقبال می‌کند.

وی به سرمایه‌گذاری شرکت ونسی فرانسه در طرح توسعه فرودگاه اصفهان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اقتصادی استان می‌تواند زمینه همکاری اصفهان و فرانسه را تقویت سازد.

وی با اشاره به سفر هیات های تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به فرانسه، اظهار داشت:استان اصفهان می‌تواند در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و خدمات گردشگری همکاری نزدیکی با فرانسه داشته باشد.

مشاور عالی اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار گفت: در سند آمایش سرزمین اصفهان صنعت پیشنهادی گردشگری است و شرکت‌های فرانسوی می‌تواند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

علی نادری اصفهان را مرکز توریسم ایران برشمرد و گفت: راه‌اندازی خط هوایی مستقیم پاریس – اصفهان، همکاری آژانس‌های گردشگری دو طرف و تبادل دانشجو بین اصفهان و پاریس می‌تواند به نزدیک شدن روابط اقتصادی دو طرف کمک کند.

وی اصفهان را بزرگ‌ترین تولیدکننده سنگ‌های تزیینی خاورمیانه معرفی کرد و افزود: پاریس و اصفهان می‌توانند در زمینه مصالح ساختمانی، محصولات کشاورزی و کالاهای صنعتی  همکاری نزدیکی داشته باشند.

کد خبر 301861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.