برگزاری نشست تخصصی مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم در خمینی شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: نشست تخصصی مربیان طرح ملی حفظ قرآن در آستان مقدس امام زاده سیدابراهیم (ع) خمینی شهر با حضور کارشناسان فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر و 30نفراز مربیان قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: در این نشست حجت الاسلام نیکو کارشناس فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهربه تشریح و تبیین نحوی اجرای دستورالعمل مرحله ششم طرح ملی حفظ قرآن کریم در شهرستان پرداخت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: در ادامه این نشست برنامه مدون کلاس ها و دستورالعمل های ابلاغی طرح حفظ شهرستان به مربیان ارائه شد و هدایایی نیز به رسم یادبود از آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) درب سید به مربیان شرکت کننده دراین نشست تقدیم شد

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی در ادامه گفت: سهمیه شهرستان که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در جهت اجرای مرحله ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم ابلاغ شده است امسال 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته که باظرفیت موجود قرآنی در شهرستان خمینی شهر این سهمیه تکمیل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد زیادی از مربیان طرح حفظ شهرستان به دوره های تخصصی مربیگری که در شهر قم برگزار شد اعزام شده اند و بقیه مربیان نیز امسال در این دوره ها شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خاطرنشان کرد: جهت تکمیل سهمیه قرآنی شهرستان با مراکزی همچون زندان خمینی شهر، دانشگاه ها، مراکز قرآنی، حوزه های علمیه و مدارس شهرستان تعامل خوبی صورت گرفته است./

کد خبر 301805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.