لزوم رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: مردم در انتخابات پیش رو با آرامش و رعایت اخلاق فرد اصلح را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان با بیان این که تقوا باعث رشد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است، عنوان داشت: رعایت اخلاق در زندگی باعث پیشرفت جامعه می‌شود.

وی انتخابات را مهم ترین عرصه برای کشور دانست و گفت:  انتظار داریم با توجه به انتخابات پیش رو، مردم با آرامش و رعایت اخلاق فرد اصلح را شناسایی کرده و به فردی که بتواند باعث پیشرفت و توسعه کشور شود، رأی دهند.

خطیب جمعه چادگان با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در این برهه خاص، ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند با جوسازی‌ بین مردم تفرقه ایجاد کنند و از این راه به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آن هستند که مردم همیشه در صحنه ایران آماده‌اند تا با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: اگر کسی قدرت اصلاح دارد باید در این خصوص وارد شود و کسی که روحیه خدمت ندارد، نباید شرکت کند چراکه خیانت است.

وی با اشاره به اهمیت تعاون و همکاری عنوان کرد: تفرقه از عوامل فقر است اگر در شهری تعاون و فرهنگ باشد، فقر رفع می‌شود.

سلیمانی  با بیان این که آیات و روایات زیادی در مذمت فقر آمده است که اگر به آن عمل شود، در جلوگیری از فقر مؤثر است، افزود: اسراف در مهمانی‌ها، مسافرت‌ها، مصرف آب و در کلیه امور فقر می‌آورد.

امام جمعه چادگان با اشاره با تبریک روز جوان، بر لزوم توجه جدی به مسائل و مشکلات جوانان تاکید کرد و گفت: تقاضای ایجاد زمینه‌ها برای بروز استعدادهای جوانان در همه زمینه را با حفظ زمینه امنیت و عفاف، داریم.

حجت الاسلام سلیمانی اشتغال و رفع بیکاری را مهم ترین دغدغه جوانان دانست و گفت: مسئولان باید با برنامه ریزی درست نسبت به ایجاد اشتغال پایدار بکوشند.

کد خبر 301706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.