مردم نزدیک ترین فرد به شاخص های مد نظر رهبری را انتخاب کنند

فریدن- امام جمعه داران گفت: مردم باید کسی را انتخاب نمایند که با همه وجود پیگیر مشکلات آن ها باشد و بتواند برای رفع هر مشکلی طرح ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی  با بیان این که مردم باید نتیجه اجرای اقتصاد مقاومتی را ببینند و شیرینی آن را بچشند تصریح کرد: اخلاق متعالی و متعادل، زمانی در جامعه تحقق می یابد که دولت ، نخبگان و گروه های سیاسی  با سعه صدر و با تحمل نظرات منتقدان برنامه ریزی کنند تا این فرصت های عالی از دست نرود.

وی خطاب به مسئولان از آن ها خواست تا با  حفظ روحیه انقلابی به توانمندی های داخلی و جوانان  برای حل مشکلات  اعتماد کنند.

نماینده ولی فقیه در داران بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم باید در انتخاب فرد اصلح به ولایی بودن، سعه صدر، عدم تخریب رقیب، وعده های قابل عمل و تواضع توجه داشته باشند و  نزدیک ترین فرد به شاخص های مقام معظم رهبری را انتخاب نمایند.

امام جمعه شهر داران با بیان این که نامزد ها  باید مردم را وجه المصالحه خود قرار دهند، تصریح کرد:کسی که با رای مردم رئیس جمهور می شود نباید برای منافع خود مردم را زیر پا بگذارد و آن ها را رها کند.

حجت الاسلام سیاوشی در ادامه  تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب نمایند که  با همه وجود پیگیر مشکلات آن ها باشد و بتواند برای رفع هر مشکلی طرح ارائه دهد.

 وی با بیان این که حضورمردم در پای صندوق های رای همانند تیری است که  بر قلب دشمن  فرود می آید خاطر نشان کرد: یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی  باید شجاعت داشته باشد و مرعوب دشمن نباشد.

امام جمعه داران با انتقاد از تلاش عده ای برای رفع حصار و محدودیت عوامل فتنه؛  نتیجه این اقدام را  باز کردن دهان دشمنان اسلام و ایران دانست و گفت: این  اقدامات و دامن زدن به آن راهی برای پیاده سازی اهداف شوم دشمن بدون کمترین هزینه است.

وی  میدان دادن به فتنه گران و تلاش برای ورود آنان به داخل نظام اداری و سیاسی نظام را ظلم بزرگی به مردم خواند و تصریح کرد: مردم فهیم ، شجاع و ولایت مدار ایران دیگر اجازه نخواهند داد کسانی که به استکبار دل سپرده اند دوباره به میدان باز گردند.

حجت الاسلام سیاوشی  تلاش دشمن را درجهت کمرنگ کردن باور مردم و مسئولان به ارزش ها دانست و هشدار داد: القای تفکر دوستی و روی خوش نشان دادن به دشمن از پیامدهای نفوذ است.

وی افزود: اصل مسئله حضور، مبنای قرآنی دارد و مبنای قرآنی آن این است که ما نظام دینی را در راستای نظام نبوی و علوی می‌دانیم.

امام‌ جمعه داران با تأکید بر رعایت فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی، باید همواره گوش‌ به‌ فرمان رهبری اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: آحاد جامعه در ایام تبلیغات خیلی حواسشان جمع باشد چراکه بازار شایعه و تهمت داغ است و خدای‌ناکرده گرفتار نشویم و بدانیم که تقوا در انتخابات آن است که در پی شایسته‌ترین باشیم.

امام جمعه داران ادامه داد: در این انتخابات باید مواظب باشیم کشور را به دست کسانی که نمی‌توانند بیکاری را حل کنند و شایستگی این مقام را ندارند، ندهیم.

سیاوشی تأکید کرد: هر کسی که مسؤول کشور در آینده بشود باید از روز اول به فکر اشتغال باشد چراکه مسأله بیکاری زمینه همه مشکلات شده است.

امام جمعه داران ضمن محکوم کردن توهین‌های اخیر بعضی از اشخاص به ساحت مقدس امام رضا(ع)، مدافعان و شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: تکلیف این‌گونه افراد مشخص است، ولی مردم باید در زمان انتخابات حرمت اشخاص و دیگر داوطلبان را حفظ کنند و تنها در راه اثبات توانایی داوطلب مورد حمایت خود فعالیت کنند.

وی با اشاره به دیدار اخیر کارگران با رهبر معظم انقلاب، افزود: ایشان در این دیدار از سخنان حال و گذشته بعضی از مسئولان در مورد برداشته شدن سایه جنگ از سر کشور بعد از به دست گرفتن مسؤولیت، انتقاد کردند و حضور ملت در صحنه را موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران دانستند.

امام جمعه داران ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، تصریح کرد: اگر بخواهیم در راه استقلال و سربلندی کشور همچنان با صلابت گام برداریم باید به قشر جوان کشور توجه ویژه‌ای شود و مسؤولان باید زمینه را برای تربیت نیروهای جوان و انقلابی در کشور فراهم کنند تا ترس دشمن از این پرورش‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) و رهروان راه حضرت علی‌اکبر(ع) بیش از پیش شود.

وی ادامه داد: مسؤولان باید تدبیری بیاندیشند تا با حل مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف و به خصوص در موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج، همچنان آنان را در اوج آمادگی برای حل مشکلات کشور نگه دارند چرا که بدون تردید جوان ایرانی که دغدغه اشتغال، مسکن، و ازدواج را نداشته باشد می‌تواند با استعداد و ظرفیت بالای خود نقش مهمی را در حل مشکلات جامعه ایفا کند.

حجت الاسلام سیاوشی در پایان یاد آور شد: نظام جمهوری اسلامی باید سپاسگزار جامعه کارگری باشد چراکه علی‌رغم تلاش دشمن و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ایجاد مشکل به وسیله کارگران، مجموعه کارگری کشور در سخت‌ترین ‏شرایط و در مشکل‌ترین مراحل با نظام اسلامی همراهی کرده است و سختی‌ها را تحمل و به کشور خدمت کرده‌ است.

کد خبر 301705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.