پویایی و نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان در مدیریت کشور لازم است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: پویایی و نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان در مدیریت کشور و بخش های مختلف جامعه لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران به میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره کرد و اظهارداشت: جوانان از سرمایه های کشور هستند و نباید این سرمایه های عظیم از روی بی توجهی ها و با توطئه دشمنان از بین برود.

وی افزود:  باید مشارکت جوان در صحنه های مختلف مورد توجه مسئولان و همه مردم قرار داشته باشد و در حالی که دشمنان علیه جوانان ما توطئه می کنند و به دنبال تحریف آن ها هستند ما باید در درون کشور آن ها را عزیز بداریم.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به اینکه  برخورد های غلط و اشتباه منجر به کنار فتن آن ها از جامعه شده، بیان داشت: هر جوان ایران استعداد و توانایی خاصی دارد که بر اساس توانایی وظرفیتی که دارد باید به آن میدان داد و در مسئولیت های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد

وی با اشاره به روش و سیره پیامبر اکرم(ص) در توجه به جوانان، گفت: پیامبر اسلام(ص) مسئولیت برخی از جنگ ها را بر عهده جوانان قرار می داد و باید به جوانان توجه کنیم و با مسئولیت سپاری به زمینه رشد و پیشرفتشان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه جوانان دارای پویایی وتوانایی های خاصی هستند، اظهار کرد: پویایی و نشاط جوانان در کنار تجربه بزرگان در مدیریت کشور و بخش های مختلف جامعه لازم است.

وی به اتفاقات بین المللی ااشره کرد و گفت: در هفته گذشته کشور عربستان به عنوان عضو کمسیون حمایت از حقوق زنان از سوی سازمان ملل انتخاب شد که این اتفاق بر اساس عقل و منطق و حقوق بشر نیست زیرا در کشور عربستان زنان جایگاهی ندارند.

وی اضافه کرد: وقتی عربستان محدودیت های زیادی برای زنان کشور خود ایجاد کرده چگونه قادر به حمایت از حقوق زنان واهد بود.

کد خبر 301699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.