بنای اداره شهر را بر کمک دولت نگذاشته‌ایم

مشهد - مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: با اینکه دولت کمکی به شهرداری مشهد نکرده است اما هیچگاه بنای اداره شهر را بر کمک دولت نگذاشته‌ایم.

به گزارش ایمنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجید پیراسته در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر کمک هنگفت دولت به حاشیه شهر اظهار کرد: معمولا عزیزان دولتی همه چیز را بر روی هم انباشته می‌کنند که به همین دلیل اعداد و رقم صحیح از آمارهای ارائه شده، احصا نمی‌شود.
وی با اشاره به وعده‌های دولت برای اختصاص به حاشیه شهر و حمل و نقل عمومی مشهد، افزود: آقای رئیس جمهور در سخنرانی عمومی خود اعلام کرد که 200 دستگاه اتوبوس به مشهد می‌دهیم اما فقط 20 درصد آن محقق شده است.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد تصریح کرد: در راستای اجرای قانون و مقررات، دولت باید از حمل و نقل عمومی درون شهری حمایت کند اما هیچ کمکی انجام نگرفته، اگر هم کمکی شده است بسیار مختصر بوده است.
پیراسته ابراز کرد: نمی دانم با چه ادبیاتی آقایان برآشفته می‌شوند، دقیق، شفاف و روشن بگویند که در این موارد به شهر مشهد و یا به شهرداری مشهد کمک شده است. مواردش را هم بگویند.
وی با بیان اینکه دولت تلاش می‌کند که درآمدهای کلانشهرها را به خزانه واریز کرده و با نظر خود خرج کند، خاطرنشان کرد: اگر دولتی‌ها کمک نمی‌کنند حداقل چوب لای چرخ شهرداری‌ها نگذارند.
وی ادامه داد: البته ما هیچگاه در انجام امور مدیریت شهری بنا را بر کمک به دولت نگذاشته‌ایم و با این رویکرد پروژه‌ها و برنامه‌ها را با جدیت در چهار سال گذشته پیش بردیم اما اگر کمک‌های دولتی می‌رسید، قعطا توفیقات بیشتری می‌داشتیم و خدمات بهتری به مردم ارائه می‌شد.
مشاور و رییس حوزه شهردار مشهد گفت: خیلی‌ها اعتقاد دارند که بعضی از دوستان اجرایی نگاه موفقیت آمیز به مجموعه شهرداری مشهد ندارند و بر همین اساس انتقاداتی را مطرح می کنند اما با این حال امیدواریم که چنین قصدی نداشته‌ باشند.
پیراسته ادامه داد: به اعتقاد ما دولت توانش را نداشته است به شهرداری مشهد کمک کند با این حال امیدواریم در انتخابات پیش رو مردم به گونه‌ای تصمیم گیری کنند که این توانمندی افزایش یابد

کد خبر 301690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.