لزوم ارتقاء منزلت و کرامت کارگران/دقت مردم در انتخاب فرد اصلح

فریدن - امام جمعه دامنه گفت: جایگاه کارگر در نظام اسلامی، تا حدّی است که سرور کائنات، نبی مکرم اسلام بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، حجت الاسلام ناصر صابری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دامنه، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، جوانان را نیروی محرکه برای پیشرفت جامعه دانست و بر لزوم اهمیت دادن به مسائل جوانان و نیز سرمایه گذاری هیئت های مذهبی در حوزه جوانان تاکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که شعبانیه جایگاه والایی در اعتقاد مردم داشته و دارد، با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ نیمه شعبان عنوان داشت:در برگزاری جشن های این مناسبت عزیز نباید برای رسیدن به لذائذ نفسانی خود از امام زمان (عج) مایه بگذاریم  و لازم است شان و منزلت معصومین (ع) را حفظ کنیم.

امام جمعه دامنه در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به سفر اخیر استاندار و نمایندگان شهرستان های استان به فریدن، مصوبات این جلسه را امیدوار کننده توصیف کرد و افزود: با این حال یک گله از مسئولان استان و شهرستان مطرح است و آن این که از دولت در حال احتضار آن هم در این ایام تبلیغات و انتخابات چه توقع و انتظاری می رود که این مصوبات را عملی کند؟

وی دلیل عدم اجرایی شدن مصوبات و وعده ها را ضعف مدیران بومی و ظلم و بی عدالتی برخی مسئولان استانی دانست.

حجت الاسلام صابری  با اشاره به جریان  تبلیغات نامزد های انتخاباتی افزود: برخی از نامزدها در این بین از مقدسات هزینه می کنند و چه قدر پست و رذل اند کسانی که قداست اهل بیت(ع) توهین می کنند تا رای جمع کنند و جای بسی تعجب است که دادستان و مقامات قضایی هم در برابر این جسارت عکس العملی نشان ندادند.

امام جمعه دامنه با ابراز تاسف از حادثه معدن آزاد شهر گلستان و تسلیت جان باختن تعدادی از کارگران خدوم این معدن  بر لزوم ارتقا و تکریم این قشر مظلوم جامعه تاکید کرد و گفت: جایگاه کارگر در نظام اسلامی، تا حدّی است که سرور کائنات، نبی مکرّم اسلام بر دستان پینه‌بسته کارگر بوسه می‌زند، چراکه کارگر، مجاهد فی سبیل الله است.

وی همچنین بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری را در خصوص برخی اظهار نظرهای دروغ، غلط و منافقانه افراد درباره دستاورد های برجام و سایه شوم جنگ مرور کرد و یاد آور شد:  مقام معظم رهبری تاکنون بارها متذکر شده‏ اند که راه‏ حل مشکلات کشور، مدیریت صحیح کشور و اتکاء به داخل و مقاوم‏ سازی اقتصاد است نه نگاه به بیرون و تصور غلطی که برخی خیال می‏ کنند مشکلات کشور با نگاه به بیگانه و کمک دشمن حل می ‏شود.

صابری تاکید کرد: امیدواریم با انتخاب نامزد اصلح، توانمند با مدیریت قاطع،  آشنا به منافذ اقتصاد مقاومتی و چارچوب های حقوقی بساط مفاسد برچیده شود.

امام جمعه دامنه با تاکید بر لزوم دقت و هوشیاری مردم در انتخاب فرد اصلح گفت: توجه به سخنان مقام معظم رهبری، اعلام نظر شورای نگهبان، تبلیغات و لزوم دقت در آن، مناظره ها و گفتگوها و وعده هایی که داده می شود و نگاه به عملکرد و وعده های گذشته از راه های است که می تواند در شناخت فرد اصلح کمک حالمان باشد.

حجت الاسلام صابری افزود: دشمنان همواره دنبال تخریب و به انحراف کشاندن انتخابات را دارند و ملت ایران نشان می دهند با شرکت حداکثری در این انتخابات کشور را از شر دشمنان مصون نگه می دارند.

کد خبر 301684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.