ما نباید هیچ تک‌رایی را در 29 اردیبهشت از دست بدهیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما نباید هیچ تک‌رایی را در 29 اردیبهشت از دست بدهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایمنا، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صبح امروز (پنجشنبه) در نخستین کنگره حزبی انجمن اصلاحات در سالن تلاش تهران اظهار داشت: ما نباید هیچ تک‌رایی را در 29 اردیبهشت از دست بدهیم.

وی افزود: همه شما به خاطر دارید که ما در لیست اصلاح‌طلبان برای دهمین دوره انتخابات مجلس 2 الی 3 نفر را جابجا کردیم و هنوز هزینه آن را می‌پردازیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در ادامه تاکید کرد: شورای عالی نماد انسجام بخشی اصلاحات بوده و همه نیز ما را در این مسیر یاری کرده‌اند.

عارف خاطرنشان کرد: ما باید ظرف 2 ماه شورای سیاست‌گذاری را آسیب‌شناسی کنیم تا به هدف انسجام بخشی کامل برسیم.

وی با بیان اینکه همه ما نیازمند 2 الی چند حزب فراگیر در سپهر سیاسی کشور هستیم، گفت: باید یک صدا از جریان اصلاحات شنیده شود.

عارف در ادامه با بیان اینکه اصلاح طلبان از روحانی حمایت می کنند، گفت: در شورای عالی نیز این پیشنهاد پذیرفته شد آنچه مهم است تلاش برای تشویق مردم به حضور است.

وی تاکید کرد: فعلا بحث‌های انتقادی را باید کنار گذاشت و بپردازیم به مساله اصلی تا جمعه 29 اردیبهشت مردم پای صندوق بیایند و تشخیص ما استمرار گفتمان اصلاحات است و خواهش می‌کنیم همه اصلاح‌طلبان با حضور بدون چالش از روحانی حمایت کنند.

وی ضمن مهم دانشتن پنجمین دوره انتخابات شوراها گفت: انتخابات شوراها دستاورد اصلاحات است جایگاه این شورا باید در پیگیری مسائل شهری تقویت شود که نیازی به اصلاح قانون است.

عارف خاطرنشان کرد: خوشبختانه این دوره شاهد حضور چهره‌های ارزشمند هستیم در تهران بیش از 600 نفر چهره برجسته اعلام آمادگی کردند در لیست اصلاحات باشند یک سوم اینها از هر جهت واجد شرایط ورود به شورا هستند.

رییس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: این مشکلی است که امروز با آن روبه‌رو هستیم اگر در شورای استان‌ها و تهران با وسواس و دقت در چارچوب ضوابط عمل نشود یا به دنبال سهم‌خواهی باشیم با مشکل بعدی روبه رو خواهیم بود خواهش من این است که با وسواس در چارچوب ضوابط حرکت کنیم.

کد خبر 301604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.