داشتن روحیه انقلابی وجهادی مهم ترین اصل در انتخابات است

دهاقان-مسئول نمایندگی لشگر ۸ نجف اشرف اصفهان گفتت: داشتن روحیه انقلابی وجهادی را مهم ترین اصل در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، حجت الاسلام محمدعلی طالب پور، در آیین دومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: شهادت نسبت به جهاد یک فرع است و آیات قرآن نیز بیشتر به جهاد تاکید دارد، همانگونه که کسانی در راه خدا جهاد و هجرت می کنند و این هجرت چه با مال و یا جان خود باشد بالاترین مقام در پیشگاه خداوند را دارد.

وی گفت: اینکه ما به حضرت امام حسین(ع) بیشتر از امامان معصوم دیگر توجه می کنیم به خاطر همین جهاد وشهادتش است در حالی که حضرت امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) نیز جهاد علمی نمودند.

مسئول نمایندگی لشگر ۸ نجف اشرف باتوجه به اینکه در روز قیامت انبیای الهی به مقام شهدا قبطه می خورند، تصریح کرد: انبیا دین خدا را تبلیغ کردند اما شهدا در راه دین کشته شدند چراکه مهم ترین وظیفه خود را دفاع در راه دین می دانستند، در قرآن مفهومی که در رابطه با جهاد برداشت می شود، دفاع از دین است واین وظیفه هر انسانی می باشد.

حجت الاسلام طالب پور، بااشاره به اینکه امروزه استکبار جهانی بنام داعش شکل گرفته، اذعان داشت: کلینتون می نویسد وقتی استکبار می خواست این گروهک را ایجاد کند با یکصد و ۳۰ کشور هماهنگ شد و بهانه آن تسخیر ایران بوده و سوریه وعراق هم بهانه برای رسیدن به این هدف است اگر ما در آنجا دفاع نمی کردیم اکنون باید در داخل کشور با داعش نبرد کنیم.

وی اسلام هراسی و مقابله با جمهوری اسلامی را مهم ترین هدف داعش عنوان کرد و افزود: همه ما باید از ارزش های دینی، ملی و معنوی خود دفاع کنیم و امروزه اگر در امنیت هستیم مدیون خون شهداییم.

مسئول نمایندگی لشگر ۸نجف اشرف باتوجه به انتخابات، خاطر نشان کرد: ما در شرایط فعلی نیاز به روحیه انقلابی و جهادی هستیم و مردم و مسئولان باید از چنین روحیه ای برخوردار باشند، حضور در انتخابات باید پررنگ باشد و حرکت جهادی و نهادینه کردن فرهنگ شهادت باید فراموش نشود.

حجت الاسلام طالب پور بیان داشت: در عرصه های علم، تکنولوژی، ورزش و...باید فعال تر عمل کنیم و اجازه تعرض به بیگانگان ندهیم و هرلحظه آمادگی دفاع را داشته باشیم. /

                        

                           

کد خبر 301519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.