۱۹ برج ۱۴ طبقه فولاد شهر مشکل های ایمنی دارد

استاندار اصفهان گفت: پس از فرو ریختن ساختمان پلاسکو، بررسی برج های بلند فولادشهر در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که ۱۹ برج ۱۴ طبقه این شهر، مشکل های ایمنی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا رسول زرگرپور در جلسه شورای مسکن، اظهار داشت: برنامه های ایمنی کوتاه مدت از جمله احداث پله فرار، تامین آتش نشانی و تجهیز آسانسورها را راهکارها و اقدام های اولیه ایمن سازی این سازه ها عنوان کرد.
وی افزود: لازم است بازدیدهای دوره ای اداره استاندارد میز از آسانسورها و شهرداری از این مجموعه ها صورت گیرد.
استاندار اصفهان همچنین تاکید کرد: باید با تشکیل کارگروهی از شورای مسکن، شهرداری، شرکت عمران، آتش نشانی و نظام مهندسی، تک تک ساختمان ها بررسی کارشناسی، برای هر کدام راه حل و دستورالعمل های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به بحث مسکن مهر گفت: از مجموع ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان ۱۴۴ هزار واحد آن افتتاح شده است.
زرگرپور با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۱۰ واحد مسکن مهر در فولادشهر به اتمام نرسیده است، افزود: برنامه زمانبندی باقیمانده مسکن مهر تهیه و با سرعت و قوت بیشتر پیگیری شود.
وی با اشاره به گزارش اداره های راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شهرداری فولادشهر درباره مشکلات زیر ساختی مسکن مهر اظهار کرد: آب و فاضلاب و شرکت برق موظفند با توجه به ۸۰۰ میلیارد تومانی که دولت در اختیار وزارت نیرو قرارداده است نسبت به تامین آب و فاضلاب و برق این مناطق اقدام و مشکلات را برطرف کنند.
زرگرپور تاکید کرد: باید در یک هفته آینده این شرکت ها برنامه تکمیل طرح های مسکن مهر و زمانبندی آن را ارائه و با توجه به اعتباری که در اختیار دارند اقدام کنند.

کد خبر 301515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.