مجریان انتخابات در عمل به قانون هیچگونه مسامحه ای نکنند

کاشان - معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: مجریان انتخابات در عمل به قانون هیچ مسامحه ای نخواهند داشت و فرآیند انتخابات منطبق بر زمانبندی و دستورالعمل های قانونی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، حمیدرضا مومنیان در همایش آموزشی-توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی اظهار کرد: شهرکاشان یکی از ۱۱ شهر شاخص استان اصفهان است که انتخابات شورای اسلامی آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود که برای رفاه و راحتی مردم آموزش های لازم باید در این زمینه ارائه شود.

وی الکترونیکی برگزار شدن پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان را شاخصه انتخابات ۲۹ اردیبهشت دانست و افزود: در نحوه برگزاری این نوع انتخابات فرایند سریع اخذ رأی و تسهیل در شمارش آرا و عدم وجود رای باطله غیرموخذه را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه به طور میانگین در جمهوری اسلامی سالانه یک انتخابات برگزار شده است، تصریح کرد: انتخابات از شاخصه های جمهوریت است و مردمی بودن و مردم سالاری دینی نظام یک کشور را نشان می دهد.

فرماندار کاشان، با بیان اینکه منتسب کردن نامزدی خاص به مقام معظم رهبری جفا به نظام و رهبرانقلاب است، افزود: ایشان همیشه رأی مردم را حق الناس می دانند و خودشان بارها به صورت علنی بیان کرده اند که در روند انتخابات از هیچ نامزد خاصی حمایت نمی کنند.

مومنیان گفت: انتخابات موضوع مهمی در نظام جمهوری اسلامی است که به مدد مردم و قانون پشتیبانی می شود و نتیجه آن در تحولات عرصه های داخلی و خارجی تاثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: کسانی که در شعب اخذ رأی مسوولیت دارند با عشق و علاقه و دلبستگی به نظام و با تحمل سختی ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم و با حضور حداکثری مردم تلاش می کنند.

مومنیان تاکید کرد: فضای انتخابات را فضای اطلاع رسانی شکل می دهد و دوره ایجاد هیجانات و شعارهای کاذب برای رای آوری گذشته است و مردم به خوبی دریافته اند باید به برنامه ها و توانمندی های نامزدها رأی بدهند.

فرماندار کاشان، با اشاره به برخی از شعارهای تبلیغاتی مبنی بر افزایش یارانه ها گفت: برخی برکدام محاسبات علمی و شاخص های اقتصادی از بالابردن رقم یارانه ها سخن می گویند در حالی که تصمیم گیری در مورد آن در حیطه اختیارات قوه مقننه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی است./

کد خبر 301503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.