چهارمین آنالیز مشترک اصفهانی‌ها

سپاهان و ذوب‌آهن برای چهارمین مرتبه در لیگ شانزدهم به مصاف حریفانی می‌روند که یک هفته قبل از آن در قالب دیداری رو در رو با یکدیگر مسابقه داده بودند.

به گزارش ایمنا، ۲ تیمی که در هفته ماقبل آخر لیگ شانزدهم رو در روی هم قرار گرفتند در هفته پایانی این مسابقات به مصاف حریفان اصفهانی می‌روند.

پدیده و استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه ثامن به مصاف هم رفتند که میزبان مشهدی در نهایت بازی برده را با یک باخت خانگی به میهمان تهرانی عوض کرد. این ۲ تیم حریفان تیم‌های اصفهانی در هفته سی‌ام لیگ شانزدهم هستند. در ایستگاه پایانی لیگ ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر به مصاف پدیده می‌رود و سپاهان در استادیوم آزادی میهمان استقلال است.

از آنجا که آخرین بازی رسمی هر تیم به روزترین اطلاعات را درباره حریف در اختیار قرار می‌دهد کادر فنی تیم‌های اصفهانی طی روزهای اخیر یک بازی مشترک را آنالیز کرده‌اند.

طبیعتاً این اتفاق شامل هفته پایانی دور رفت هم می‌شود. به غیر از آن، تیم‌های اصفهانی در هفته‌های هفتم و بیست و دوم  در حالی رو در روی رقبای سرخابی قرار گرفتند که استقلال و پرسپولیس یک هفته پیش از آن در قالب شهرآورد پایتخت به مصاف هم رفته بودند.

کد خبر 301487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.