گلابی های قاچاق از  میدان تره بار جا ماندند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اقدامات انجام شده ماموران طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حمید امیرخانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک و آن را متوقف کردند؛ در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۹۵ کارتن گلابی و ۳۰۵ کارتن لیمو ترش خارجی که به طرز ماهرانه ای زیر بار پیاز جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است که در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۴۸ کیلو گرم حشیش در اصفهان

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد دارند مقداری مواد مخدر را از جنوب کشور وارد استان اصفهان کنند که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان سمیرم به یکی از محورهای ورودی شهرستان سمیرم اعزام و یک سواری ۴۰۵ و یک زانتیا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: رانندگان هر دو خودرو به ایست ماموران توجهی نکردند و اقدام به فرار کردند که در یک عملیات ضربتی هر دو خودرو متوقف شدند.

سرهنگ کریمی اظهار داشت: در بازرسی بعمل آمده مقدار ۱۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف و دو دستگاه سواری توقیف شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به دستگیری چهار سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به‌ آنها نخواهد داد.

کد خبر 301423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.