رقابت ۴۵۰ داوطلب شورا در نجف آباد

نجف­ آباد- فرماندار نجف­ آباد گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان نزدیک به ۴۵۰ داوطلب با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد حدود دویست نفر برای کسب ۹کرسی شورای شهر نجف­ آباد تایید صلاحیت نهایی شده ­اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف ­آباد سهراب مظفر نجفی اظهار کرد: برای انتخابات پیش رو که در نجف­ آباد به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد، ۱۸۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی در کنار حدود ۱۰۰۰ عامل نظارتی در اجرای آن مشارکت دارند.

مظفر نجفی حجم کمک­ های دولت به یکصد و یک شهرداری­ استان در زمینه پروژه ­های عمرانی را طی چهار­سال اخیر نزدیک به ۱۰هزار میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: دولت یازدهم در طول یک سال اخیر بالغ بر ۳۰میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های شهرستان در قالب ردیف های مختلف کمک کرده است.

معاون استاندار اصفهان با برشمردن برخی ویژگی های خاص نجف آباد همچون تقدیم بیش از۲۵۰۰ شهید، چهار هزار ایثارگر و داشتن لشکر۸ نجف اشرف اضافه کرد: در زمینه های مختلف از برکت وجودی کار آفرینان و خیراندیشانی بهره مند می شویم که در هر جا که کمبودی را حس کنند، داوطلبانه و جهادی پا به عرصه گذاشته و در مسیر حل مشکلات تلاش می کنند.

وجود ۱۲قطب و ناحیه صنعتی در کنار تحصیل بیش از ۴۰هزار دانشجو در یازده مرکز دانشگاهی دیگر مطالبی بودند که مظفر نجفی پس از اشاره به آن ها خاطر نشان کرد: در بحث کارگری با مشکلات خاصی همچون وضعیت نامطلوب کارگران برخی کارخانه های کاشی مواجه بوده ایم که در این خصوص تلاش های زیادی نیز جهت رفع موانع انجام گرفته است.

شهرستان نجف آباد با حدود ۳هزار و ۳۸۰ کیلومتر مربع و مساحت دارای ۳۳۰ هزار نفر جمعیت است و در دو بخش مرکزی و مهردشت آن ۶شورای شهر و ۱۴شورای روستا و بخش فعالیت می کنند. /

کد خبر 301394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.