کمتر از 48 ساعت سارقان منازل در  بادرود شناسایی و دستگیر شدند

نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت : سارقان منزل مسکونی در کمتر از 48 ساعت در یکی از روستاهای بخش بادرود شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی بنی‌آدمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سارقان منزلی در یکی از روستاهای بخش بادرود در کمتر از 48 ساعت دستگیر شدند.

وی گفت: درپی اعلام مرکز پیام طی تماس تلفنی فردی به نام" مهدی ا "مبنی بر اینکه سارق یا سارقین مبلغ قابل توجهی پول را از منزلش به سرقت برده‌اند، در این راستا پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نطنز تصریح کرد: پس از بررسی دقیق موضوع فردی به نام «م الف» دستگیر شد که در تحقیقات علمی و بازجویی فنی اعتراف کرد که به‌اتفاق همدستانش به نام‌های «ف ش» و «م ش» اقدام به سرقت کرده است.

وی بیان کرد: طی یک عملیات پلیسی متهمین در مخفیگاهشان دستگیر و پرونده در پلیس آگاهی تشکیل و متهمین تحویل مقامات قضایی شدند.

بنی‌آدمی به همشهریان جهت جلوگیری از سرقت منازل توصیه کرد: از قرار دادن کلید منزل در مکان‌های قابل‌دسترس مثل جاکفشی خودداری کنید و به ورودی‌های منزل از قسمت پارکینگ یا زیرزمین قفل ایمنی نصب‌کرده و به خاطر داشته باشید که هرگونه جرم یا اتفاقات مشکوک در محله‌تان را به پلیس گزارش دهید./

کد خبر 301313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.