مشارکت ۲۰۰ نیرو در مراکز مخابرات شهری و روستایی کاشان در روز انتخابات

کاشان - مسئول کمیته مخابرات و ارتباطات ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: ۲۰۰ نیرو در روز انتخابات در شش مرکز پرظرفیت شهری و ۳۶ مرکز روستایی مخابراتی در شهرستان کاشان سرویس دهی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، قاسمعلی سلوکی اظهار کرد: ۲۰۰ نیرو در روز انتخابات در شش مرکز پرظرفیت شهری و ۳۶ مرکز روستایی مخابراتی در شهرستان کاشان سرویس دهی خواهند کرد.

وی افزود: این کمیته برای مشارکت در انتخابات ۲۹ اردیبشهت برای ایجاد یک وضعیت پایدار در سرویس‌دهی از آمادگی‌های لازم برخوردار است.

مسئول کمیته مخابرات و ارتباطات ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: با توجه به اینکه فرآیند انتخابات در شهر کاشان به صورت الکترونیکی برگزار می شود بسترسازی های لازم برای تمام مراحل اخذ رأی فراهم شده است.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات فعالیت های خود را از ماه ها قبل برای حضور در انتخابات آغاز کرده است و با توجه به لیست های اعلام شده نسبت به دوره های گذشته در ارائه خدمات به شعب اخذ رای، تغییرات زیادی وجود ندارد.

سلوکی با بیان اینکه تجهیزات لازم در روستاها نصب شده است، گفت: تنها روستای یحیی آباد در بخش مرکزی کاشان فاقد امکانات ارتباطی است که آن هم به صورت صندوق سیار برای جمعیت حدود ۳۰ خانوار خدمت رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۱۵ هزار شماره تلفن ثابت در سطح شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ۱۷۵ هزار شماره با ضریب نفوذ تلفن ثابت ۴۵/۵۰ درصد (پنجاه ممیز چهل و پنج) مشغول به کار است.

سلوکی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸۴ هزار نفر شماره موبایل همراه اول با ضریب نفوذ تلفن همراه اول ۳۶/۵۳ درصد (پنجاه و سه ممیز سی و شش) در هفت شهر شهرستان کاشان وجود دارد./

کد خبر 301242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.