تخلیه بار بی مجوز بین زمین و هوا معلق ماند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف یک محموله شامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که در انباری دپو شده بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی در شهر مشاهده کردند یک دستگاه کامیون باری در حال تخلیه بار می باشد که به آن مشکوک شدند.

وی با اشاره به اینکه محموله این خودرو لوازم خانگی خارجی بدون مدارک مثبته گمرکی بود افزود: پس از هماهنگی قضائی از انبار تخلیه بار بازدید به عمل آمد که تعداد زیادی انواع کالای قاچاق خارجی شامل انواع ظروف آشپزخانه، پتو و لوازم خانگی و لوازم آرایشی بهداشتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کالاهای کشف شده شامل ۵۰ عدد ترازوی دیجیتال، ۵۰ بسته ال ای دی، ۱۱ بسته انواع لوازم آرایشی بهداشتی، ۲۰ عدد چادر مسافرتی،۳۵ بسته وسایل آشپزخانه،۹ بسته رول کاغذ دیواری و ۵۰ عدد دریل برقی می باشد.

سرهنگ مختاری اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد خاطر نشان کرد: قاچاق کالا خسارات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور می زند و موجبات رکود و بیکاری جوانان را فراهم می کند که از همه مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 301058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همراه IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    0 0
    با سلام ضمن تشکر از دوستان این چند روز اخبار گروه اجتماعی ایمنا تغییر و رشد بسیار خوبی داشته از اهتمام شما تشکر می کنم.