رئیسی آخر اردیبهشت به اصفهان سفر می کند

رئیس ستاد تبلیغاتی رئیسی در اصفهان از سفر آیت الله رئیسی پایانی اردیبهشت به اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدفرهاد قادریان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در اصفهان در نشست خبری خود که در این ستاد برگزار شده بود، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ستاد رئیسی مرحله پیشین دارد که از انتهای سال 95 با جمعی از کسانی که فضا را مهیا می دیدند و جوشش مردمی انتخاباتی داشتند از آقای رئیسی دعوت کردند.

وی با بیان اینکه پس از قبول دعوت رئیسی این پویش کار خود را به پایان رساند، افزود: سپس آقای رئیسی با برخی از علما و نخبگان شهر تماس گرفته و برای ستاد اصفهان با مشورت های علما و نخبگان شهر حکمی برای هماهنگی ستاد اصفهان از سوی دفتر ایشان صادر شد؛ ما سپس فعالیت ستادی را آغاز کردیم و تلاش جدی شد تا ظرفیت های دلسوز اوضاع کشور را از سلایق و طیف های مختلف در ستاد فعال شوند.

رئیس ستاد رئیسی در اصفهان تصریح کرد: هدف ما ایجاد نتیجه به نفع معیشت و عزت کشور است و در 15 منطقه شهری فعالیت را آغاز کرده ایم، امروز ستاد یاس برای جوانان خواهر، حبیب برای اقشار و ستاد جوانان فعال شده اند و ستادهای مستقل مردمی نیز به ما مرتبط هستند اما زیرمجموعه ما نیستند.

وی با اشاره به سفر تبلیغاتی رئیسی به اصفهان ادامه داد: تاریخ دقیق این مسئله مشخص است اما به دلیل امکان جا به جایی اعلام نمی کنیم اما زمان تقریبی آن در آخرین روزهای منتهی به انتخابات است.

قادریان با بیان اینکه ما از اولین ستادها هستیم که آغاز به کار کرده ایم و شاید ستادهای دیگر افتتاح شده اند اما هنوز آغاز به کار نکرده اند البته ما قرار است در حد بضاعت و نه به صورت پروپاگاندا فعالیت کنیم؛ همچنین فضای مجازی بسیار پیش از این آغاز به کار کرده ایم.

وی اشاره کرد: باور ما این است که شبانه روزی وقت و اعتبار خود را صرف این حرکت و مبارزه مقدس کنند به یقین اگر دلسوزانه و صادقانه وارد این کار شده باشند ما از همه ظرفیت های دلسوز کشور و علاقه مند به حجت الاسلام رئیسی باشند و معتقدند ایشان می توانند شرایط را به نفع مردم تغییر دهند با هر طیف سنی و سلیقه سیاسی متواضعانه دست به سویشان دراز می کنیم تا این حرکت مردمی را یاری کنند.

رئیس ستاد رئیسی ابراز کرد: هماهنگی میان ستاد ها به معنای حکمرانی ستاد مرکزی نیست بلکه ستاد حمایتی است و تنها انتظار داریم که به این حرکت هماهنگ بپیوندند و هر گروهی می تواند حرکتی در این راستا داشته باشد حمایت می کنیم.

وی درباره جمنا گفت: ما ستاد یک نامزد هستیم و جمنا هنوز نامزد مدنظر خود را نهایی نکرده است به همین دلیل در این زمینه کمی اختلاف داریم و جناب رئیسی هم در عین این که این سازوکار را محترم شمردند اما مستقل از جریانات در انتخابات حاضر شدند و در عین اینکه این ظرفیت مردمی را محترم می شماریم و انتظار داریم که جمنا به یک مصداق برسد و در ستاد مصداق مورد نظرش فعال شود.

قادریان خاطرنشان کرد: دو دفتر مشغول به کار هستند که کارهای سایبر را انجام می دهند و دفتر دیگرمان کار تحلیل و ارزیابی ستادهای کاندیداهاست و تا میزان فعالیت خود را در معرفی جناب رئیسی تنظیم کنیم.

وی تأکید کرد: با ستاد قالیباف و دیگر کاندیداها هیچ ارتباط رسمی و ساختاری وجود ندارد.

کد خبر 301055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.