حضور 4 هزار دانش آموز شهرستان مبارکه در آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: 4000 دانش آموز مقطع ابتدائی تا متوسطه در مرحله آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان مبارکه شرکت می کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، علی مبشری اظهار داشت: دانش آموزان مقاطع ابتدایی در مرحله آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان مبارکه شرکت کردند.

وی افزود: این آزمون در امامزاده عزالدین محمد(ع) مبارکه برگزار شد، و در روزهای آتی نیز با حضور دیگر مقاطع تحصیلی در دو بخش شفاهی و کتبی در جوار این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه ادامه داد: مسابقات حفظ موضوعی آیات قرآن کریم توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه و با همکاری دارالقرآن سیدالشهداء (ع) آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: منابع این آزمون قبلا توسط اداره اوقاف و امور خیریه در اختیار دانش آموزان قرار گرفته و هرپایه ای برای خود محتوایی جداگانه ای دارد.

وی در پایان گفت: براساس آمار موجود حدود 4000 دانش آموز مقطع ابتدائی تا متوسطه در مرحله آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم شهرستان مبارکه شرکت می کنند./

کد خبر 300991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.