شایعه ترور مدیر شبکه GEM با شلیک 27 گلوله

شبکه العالم از ترور سعید کریمیان مدیر مجموعه شبکه‌های تلویزیونی GEM در دفترکارش در ترکیه خبر داد.

به گزارش ایمنا، دقایقی بعد خبرگزاری صداوسیما هم این خبر را منتشر کرد و دیگر رسانه‌های داخلی هم به این موضوع اشاره کردند.

سرویس بین‌الملل خبرگزاری صداوسیما نوشت: «گفته می‌شود کریمیان با 27 گلوله به رگبار بسته شده است.» اما این خبر هنوز به شکل موثق تایید نشده و در فضای مجازی به این نکته اشاره شده که او مورد سوءقصد قرار گرفته و در بیمارستان است. همچنین سایت الف نوشت که سوءقصد به کریمیان در یک مرکز خرید انجام شده است.

شبکه GEM در سال‌های اخیر بسیار خبرساز بود و اقبال نسبت به سریال‌های ترکیه‌ای را به آن نسبت می‌دادند. از دو سال قبل مهاجرت برخی سینماگران و بازیگران ایرانی به این شبکه آغاز شد و فیلم‌ها و سریال‌هایی با حضور آنها در این شبکه تولید شد.

نام GEM در ماجرای پخش تیزرهای آثار سینمایی داخل کشور هم بارها شنیده شد. از زمستان 94 با شدت گرفتن پخش این تیزرها از مجوعه کانال‌های مرتبط با GEM فروش فیلم‌های ایرانی افزایش یافت و عده‌ای معتقدند یکی از دلایل استقبال از فیلم‌های ایرانی در سه ماه اول 95 پخش گسترده تیزرهای تبلیغاتی از این شبکه‌ها بود.

اما با وارد شدن قوه قضاییه به ماجرا و پایین آمدن دو فیلم سینمایی از پرده به دلیل تبلیغ در این شبکه‌های ماهواره‌ای و سپس توقف پخش تیزرها به تدریج تاثیر GEM بر فروش فیلم‌ها کمتر شد.

در اکران نوروز 96 برخی کارشناسان می‌گویند که دلیل کاهش مخاطب آثار سینمایی، نبود تبلیغات ماهواره‌ای بوده است./

کد خبر 300965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.