کارکنان نیروهای مسلح حق دخالت و عضویت در ستاد کاندیداها را ندارند

نطنز- مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: هیچ یک از کارکنان نیروهای مسلح حق دخالت و یا عضویت در ستاد کاندیداهای ریاست جمهوری را ندارند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ کارگاه آموزشی پیشگیری از جرایم و تخلفات دینی، سیاسی و اخلاقی با حضور مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا نریمانی مسئول نظارت و تائید صلاحیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت : با توجه به اینکه امروز کشور دارای شرایط حساسی از لحاظ سیاسی است و همچنین با توجه به اینکه دشمنان اسلام به صورت جبهه ای وارد شده اند ما بایستی همانند آنان مقابله کنیم.

نریمانی افزود: این به این معنا نیست که نیروهای مسلح از شخص یا فرد خاصی حمایت کنند بلکه باید ار انقلاب و دستاوردهای انقلاب دفاع کرد این بدین معناست که هر کسی که انقلاب را نشانه گرفته بایستی در مقابل آنها ایستاد و ضربه سختی به آنها وارد نمود.

نریمانی اظهار کرد: هیچ یک از کارکنان نیروهای مسلح حق دخالت و یا عضویت در ستاد کاندیدای خاصی را ندارند و در صورت مشاهده جرم محسوب خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در رابطه با حضور حداکثری طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در قالب چارچوب های قانونی و پس از آن انتخاب هوشمندانه و اصلح با استفاده از روشنگری  و بایستی به مردم کمک کرد تا مردم هوشمندانه تصمیم بگیرند. /

کد خبر 300958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.