نصب نقطه ای 4 دستگاه نیترات زدا در فریدن

فریدن - رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی فریدن گفت: 4 دستگاه حذف نیترات به صورت نقطه ای در روستاهای این شهرستان نصب شده است.

عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدن، با بیان این که 27 روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر 29 هزار نفر در قالب 8523 خانوار تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان قرار دارد، عنوان داشت: طرح آب رسانی از منابع پایدار  در اولویت نخست این اداره است که در حال پیگیری هستیم و همکاری های لازم با پیمانکار طرح نیز در حال انجام است.

وی  اعتبار منظور شده برای این طرح را حدود یکصد میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اولویت بعدی که به صورت برنامه میان مدت  اجرا خواهد شد، حفر چاه آهکی در داران و دامنه است که با همکاری های صورت گرفته توسط شرکت آب منطقه ای در حال طی مراحل مقدماتی است.

وی افزود: برنامه کوتاه مدت نیز حفر ۲ حلقه چاه است که در صورت وصول نتیجه، در فصول گرم سال جبران خواهد شد.

رحیمی در ادامه از نصب ۴ دستگاه حذف نیترات به صورت نقطه ای در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: از امور برق درخواست داریم در زمینه برق رسانی به این دستگاه ها در روستاها مساعدت لازم مبذول نماید تا در اولین فرصت امکان بهره برداری برای ساکنان روستاها فراهم شود.

رحیمی با اشاره به این که 9 روستای شهرستان تحت پوشش آب رسانی سیار قرار دارد،  افزود: مطالعات مجتمع های آب روستاها در سه نقطه از شهرستان در حال اجراست و همچنین در سال گذشته آب شرب روستای چهلخانه با اقدامات صورت گرفته تامین شد.

کد خبر 300931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.