انهدام باند توزیع ارزهای تقلبی در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که اقدام به تهیه و توزیع ارز های تقلبی می کردند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 200 هزار پوند تقلبی کشف شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان ارزهای تقلبی در سطح شهرستان اصفهان به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای باندی در زمینه تهیه و توزیع ارز تقلبی فعالیت می کنند، موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی سرانجام مخفیگاه سه نفر از متهمان را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه اکیپ های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر سه نفر را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان افزود: متهمان پس از دستگیری در اعترافات خود دو نفر دیگر از همدستانشان را معرفی کردند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با شناسائی خودروی آنان در یکی از خیابان های سطح شهر آنان را نیز دستگیر و در بازرسی از خودروی متهمان تعداد دو پک بسته بندی شده حاوی 200 هزار پوند تقلبی کشف شد.

وی ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و پنج متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار از اولویت های پلیس است گفت: اصفهان یکی از قطب های صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می شود و پلیس نیز تمام امکانات و توان خود را بکار می بندد تا امنیت اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه فراهم کند.

کد خبر 300816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.