آزادسازی کمربند شمالی خوراسگان به نیمه رسیده است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی کمربندی شمالی خوراسگان با اعتبار 36 میلیارد تومان تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

رضا مختاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث کمربند شمالی خوراسگان یکی از ابر پروژه های منطقه 15 است که با اجرای این پروژه خیابان جی نفسی تازه می کند.

وی با اشاره به اینکه احداث کمربند شمالی خوراسگان از انتهای خیابان سلمان آغاز  و به بزرگراه شهید آقابابایی منتهی می شود، ادامه داد: همچنین  خیابان های الله اکبر، شهدای ابر، لاله ، ستاره و کنگاز به کمربندی شمالی خوراسگانی متصل می شود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: با احداث این پروژه افرادی که قصد عزیمت به باغ رضوان، میدان میوه و تره بار و شرق اصفهان را دارند به جای عبور از خیابان جی برای کاهش ترافیک می توانند از کمربند شمالی اصفهان عبور کنند.

مختاری با اشاره به اینکه آزادسازی این پروژه در دست اجراست، تصریح کرد: اگر شهروندان همکاری های لازم را با شهرداری داشته باشند، به طور حتم آزادسازی این پروژه به زودی تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: برای آزادسازی این پروژه ۳۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اضافه کرد: عملیات اجرایی کمربندی خوراسگان نیز با اعتبار ۱۴ میلیاردتومان انجام می شود.

کد خبر 300761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.