انتخابات در جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگی در مسیر تامین امنیت کشور است

نطنز- فرماندار نطنز گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگی در مسیر تامین امنیت کشور است و بدون شک نگاه مردم و مسئولان به انتخابات اینگونه بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، یوسف حسنی  در همایش آشنایی با جرائم رایانه ای در نطنز  با بیان اینکه مسئولان همواره باید پاسخگوی خون شهدا باشند، اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و عرصه نمایش وحدت و همبستگی ملی در جغرافیای ایران اسلامی است.

حسنی افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی پشتوانه بزرگی در مسیر تامین امنیت کشور است و بدون شک نگاه مردم و مسئولان به انتخابات اینگونه بوده و خواهد بود.

وی با بیان این که تمام انتخابات در منطقه در فضایی آرام، پرشور و آگاهانه برگزار شده است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را با بهره گیری از ظرفیت های مختلف شهرستان به کار می گیریم تا انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور و حداکثری مردم برگزار شود.

فرماندار نطنز با اشاره به ثبت نام ۴۱۰ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای نطنز، بیان کرد: با تعامل بسیار خوبی که بین هیئت اجرایی و هیئت نظارت در شهرستان صورت گرفت فرایند بررسی صلاحیت ها با پرهیز از اقدام جانبدارانه و رعایت اخلاق به پایان رسید و در نهایت از مجموع این افراد، تنها صلاحیت چهار درصد آن ها مورد تایید قرار نگرفت.

وی از فعالان فضای مجازی خواست تا در ایام تبلیغات انتخاباتی رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات را در فضای مجازی تبیین و تشریح کرده و همگان را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو تشویق نمایند.

حسنی ادامه داد: ایجاد نشاط سیاسی، داغ کردن تنور انتخابات، افزایش فرصت های مردم برای شنیدن نظرهای مختلف، کاهش تخلفات انتخاباتی، افزایش رقابت و مشارکت، کاهش هزینه های تبلیغاتی، کاهش شعار نویسی و بیان ظرفیت ها از جمله شاخص های مهمی است که فضای مجازی در ایام انتخابات می تواند در ایجاد آن ها نقش مهمی را ایفا کند.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: در ایام تبلیغات انتخاباتی فقط برای اثبات و کارآمدی خود تلاش کنید و سعی نکنید با تخریب دیگر نامزدها بخواهید خود را موفق نشان داده و جو را متشنج کنید.

فرماندار نطنز با انتقاد از بعضی خبرها در فضای مجازی در مورد ورود شورای تامین به بعضی مسائل و تصمیم گیری در آن ها، خاطر نشان کرد: بدون شک شورای تامین شهرستان فقط در مورد مسائل بسیار مهم و کلان شهرستان تصمیم می گیرد چرا که ورود به هر موضوعی باعث تشویش اذهان عمومی می شود و ما از فعالان فضای مجازی می خواهیم در مورد خبرهایی از این نوع، آگاهی های لازم را کسب کنند.

کد خبر 300638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.