تبلیغات انتخاباتی غرب زده نباشد/وعده های دروغ مردم را به مرور دلسرد می کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیدای انتخابات ریاست جهموری به سبک غرب تبلیغات نداشته باشند و با وعده های دروغین مردم را به مرور دلسرد نکنند.

به گزارش ایمنا،محمد جواد ابطحی، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبلیغات ، اظهار داشت: اخلاق امر مطلق است اما در مصادیق نسبی می شود و عتتدر بیشتر مسائل اخلاق عنصر گمشده است اما اگر خلاق نبوی و علوی را الگوی رفتاری خود قرار دهیم می توانیم در تمام امور موفق باشیم.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی اخلاق باید عنصر اصلی باشد، تفاوتی نمی کند که انتخابات  ریاست جمهوری باشد یا شورای شهر یا مجلس شورای اسلامی، کاندیداها باید بر اساس توان خود وعده دهند نه اینکه تنها برای رای آوری وعده های دروغین سر دهند.
وی گفت: متاسفانه کاندیداها با وعده های مختلف، نظر مردم را جلب می کنند اما بعد از انتخابات تمام وعده های خود را فراموش می کنند یا تاکید دارند که انجام وعده ها از توان آنها خارج است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی مردم را به اشتباه انداخته است، اظهار داشت: کاندیداها با تبلیغات متعدد مردم را به رای دادن ترغیب می کنند و باعث افزایش مشارکت مردم می شود اما اگر وعده ها عملی نشود به مرور زمان ملت از حکومت دلسرد می شوند و در نهایت منجر به کاهش مشارکت اجتماعی و سیاسی مردم می شود.
ابطحی تاکید کرد: اگر به همین روش تبلیغات انتخابات صورت گیرد، به سمت تبلیغات غربی خواهیم رفت، پول های کلان و وعده های دورغین در فضای انتخاباتی موج خواهد زد و با جذابیت های تبلیغاتی مردم را پای صندوق های رای خواهند آورد و همین امر باعث افزایش توقع مردمی می شود.
وی گفت: البته وعده های دروغین باعث دلسردی مردم از نظام می شود و متاسفانه به مرور زمان نظام پشتوانه مردمی خود را از دست خواهد داد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشتند نگاه ها به بیرون از کشور نباشد، اظهار داشت:  کاندیداها قول بدهند که مشکلات با بدون نگاه به بیرون و با عزت ملی برطرف می کنند و بر سر وعده و قول های خود ایستادگی کنند./

کد خبر 300395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.