لیگ قوی از تیم ملی هم مهم‌تر است/ انتظار تحول یک شبه نداشته باشید

رییس فدراسیون هندبال گفت: برای من لیگ از تیم ملی هم مهم‌تر است چون اگر لیگ قوی داشته باشیم تیم ملی قدرتمندی نیز خواهیم داشت.

علیرضا رحیمی در حاشیه مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از شهردار اصفهان و سازمان ورزش شهرداری به دلیل میزبانی این مسابقات و فراهم کردن مکانی برای ورزش کردن نوجوانان و جوانان علاقمند به هندبال ساحلی تشکر می‌کنم.
وی افزود: پنجمین دوره مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان با حضور ۳۲ تیم در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار شد که بازیکنان تیم ملی نیز از دل همین تیم‌ها انتخاب شدند.
رییس فدراسیون هندبال با بیان اینکه فدراسیون نتوانست برای تیم ملی هندبال ساحلی بازی تدارکاتی برگزار کند، گفت: این مسابقات حکم بازی تدارکاتی را برای تیم ملی داشت و امیدوارم تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات پیش رو موفق باشد.
رحیمی در پاسخ به اینکه با حضور وی در فدراسیون امید به اوج گرفتن دوباره هندبال و درخشش تیم ملی در آسیا داشته باشیم یا خیر بیان داشت: امیدوارم اهالی ورزش و هندبال انتظار تحول در یک روز و دو روز نداشته باشند. در دوره قبلی ریاست من ۱۵ سال زحمت کشیده شد تا تیم ملی به موفقیت‌هایی دست یافت، در صورتی که در پنج سال گذشته، پنج نفر در رأس فدراسیون هندبال فعالیت کردند و این تغییرات مداوم به نفع هندبال نبود و رشته هندبال بسیار آسیب دید.
وی ادامه داد: خوشبختانه نیروهای خوبی در فدراسیون هندبال حضور دارند. همچنین بازیکنان خوبی در هندبال اروپا مشغول بازی هستند که امیدوارم بتوانیم آنها را دوباره دور هم جمع کنیم و یک تیم ملی قوی تشکیل دهیم. گل سرسبد هر فدراسیونی لیگ است و انشاالله بتوانیم امسال لیگ خوبی برگزار کنیم.
رحیمی اظهار کرد: فدراسیونی که لیگ قوی نداشته باشد فرقی نمی‌کند که درب آن فدراسیون بسته باشد یا باز. برای من لیگ از تیم ملی هم مهم‌تر است چون اگر لیگ قوی داشته باشیم تیم ملی قدرتمندی نیز خواهیم داشت.
۱۵۱۸۱/۱۱۸/۵

کد خبر 300298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.