اصلاح اقتصاد مقاومتی با دولت قوی ممکن است

سمیرم-امام جمعه سمیرم گفت: اجرایی کردن شعار سال تنها با دولت قوی امکان پذیر است؛ کسی را انتخاب کنیم که اگر کاری برای انقلاب نمیکند، مشکلی هم ایجاد نکند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام و حسین رجائی پور در نشست خود با مسولان بسیج دانشجویی شهرستان سمیرم با اشاره سیره ائمه اطهار خاطر نشان کرد: در فعالیت های انتخاباتی باید از امامان و پیشوایان الگو برداری شود و اخلاق و رفتاری شایسته را از کاندیدها ببینیم.
رجایی پور عید مبعث را زمینه ساز ظهور بیش از پیش اسلام و عقلانیت دانست و گفت: کشور های غربی و عربی با اسلام سازی در برابر اسلام واقعی قصد تخریب چهره ناب اسلام محمدی را دارند و این نشان از وحشت آنها از اسلام واقعی است.

وی با اشاره به ضعف اسلام شناسی عرب ها گفت: عربستان و کشورهای عربی اسلام در قرائت و حفظ قرآن می دانند و همین موضوع دلیلی بر یهود پذیری و وهابی پذیری آنها است.
رجائی پور خاطر نشان کرد: مسلمانان باید برای مقابله با این اسلام سازی و مقابله با این تفکرات شوم غربی در اجتماعات ملی و مذهبی شرکت کنند که یکی از مهمترین این اجتماعات انتخابات و حضور در پای صندوق های رای است.

وی با اساسی دانستن شرکت در انتخابات برای مقابله با افکار غربگرایانه دشمنان اسلام  متذکر شد: در انتخابات باید به گونه ای عمل کنیم که این افکار پلید و ناشایست آنها را خنثی  و آنها را در انجام فعالیت هایشان ناموفق کنیم.
امام جمعه سمیرم افزود: دولت باید با قانون اساسی همسو باشد و این موضوع انتخاب آگاهانه و متدبرانه ملت را می طلبد که با انتخاب دولتی قوی و ولایی به تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

رجائی پور دانشجو را قشر پویای جامعه دانست و بیان کرد: هم صحبتی و هم فکری با دانشجویان به علت داشتن تفکر نوین و قدت بالای انتقال دهندگی آنها بسیار مثمر ثمر است و این قشر از جامعه میدانند که باید کسی را انتخاب کنند که اگر برای انقلاب کری نمی کند، مشکلی نیز ایجاد نکند. ۰۲۱۵۲/۱۳۱
کد خبر 300210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.