اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خمینی شهر

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که با موضوع پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز در شهرستان خمینی شهر اجرا شد، تعدادی معتاد ولگرد و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و تعدادی خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز به منظور، افزایش احساس امنیت عمومی، برخورد قاطع و قانونی با مخلان نظم جامعه و پاسخگویی به مطالبات و درخواست مردم در حوزه امنیتی و کاهش سایر جرائم باحداکثر توان انتظامی و با هماهنگی مقام قضایی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر افزود: طی اجرای این طرح تعدادی از معتادان ولگرد و بی خانمان جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و تعدادی خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
وی بیان داشت: در این طرح همچنین مقدار 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک 370 گرم هروئین، مغادیر زیادی قرص وشربت متادن وهمچنین آلات و ادوات استعمال و توزین مواد افیونی کشف شد.
سرهنگ جعفری نژاد از کشف چهار دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه نیز خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ "جعفری نژاد" با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در اجرای هدفمند این طرح تصریح کرد: اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده را به صورت مستمر ادامه دارد و مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و سوداگران مرگ از اولویت های مهم مأموریتی ناجا و مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا بوده که با احساس مسئولیت ویژه و همت مضاعف این مأموریت را دنبال می کنیم.

 

کد خبر 300111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.