آمریکا قصد کنترل انحصاری بر یمن را دارد

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به تلاش آمریکایی ها برای کنترل و سیطره انحصاری بر اوضاع یمن اشاره کرد و بر ضرورت مقابله با این تحرکات آنها تاکید کرد.

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به تلاش آمریکایی ها برای کنترل و سیطره انحصاری بر اوضاع یمن اشاره کرد و بر ضرورت مقابله با این تحرکات آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از العهد، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: موضع منسجم با فطرت رویارویی با خطر  و حمله ای که امت را نشانه گرفته است.

وی افزود: رژیم سعودی مدعی اسلام است و آن اسلامی است که نوری در آن نیست. آمریکا و اسرائیل به دنبال در تملک گرفتن ما به عنوان ابزار انسانی هستند و باید با همه ابزار مانع از آن شویم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا به دنبال این است که به طور انحصاری همه امور در یمن در اختیار داشته باشد و به دنبال قبولاندن این موضوع به همه است. آنها در راستای گمراه کردن امت گام بر می دارند و ما نیاز به هوشیاری داریم.

وی افزود: می خواهند که امت را به حساب ارزشها و منافعشان رام کنند و تلاش های گمراه کننده ای انجام می دهند. امارات به کشور ما آمده تا کودکان و زنان ما را بکشد و این تا زمانی که منافع آمریکا ایجاب می کند مشکلی ندارد.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: هنگامی که ما در یمن اقدامی انجام می دهیم از خودمان دفاع می کنیم و ما در برابر هجمه همه جانبه ای قرار گرفته ایم. یورش نظامی آمریکا به افغانستان و عراق مقدمه ای برای هدف قرار دادن همه بود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ایران برای اینکه آزاد باشد در مقابل استکبار جهانی ایستاد و به همین دلیل با آن مبارزه می کند. آمریکا به دنبال دیکته کردن به سیاست های خود است و سعی می کند خود را تحمیل کند و به امور ملت های منطقه بر اساس طرح و برنامه هایش توجه دارد. قدرت آزاد در منطقه از نگاه آمریکا متمرد و مرتکب جرم می شود و باید مجازات و تنبیه شود.

رهبر انصارالله یمن افزود: همه کشورهای عربی و اسلامی باید متحد باشند زیرا همه آنها از سوی آمریکا هدف قرار گرفته اند. آمریکا از همه می خواهد که علیه ملت ما در یمن فعالیت کنند و با ما همکاری نکنند. همه یمنی ها باید به طور جدی حرکت کنند و با تجاوز سعودی-آمریکایی به یمن مقابله کنند. یمنی ها با نیروهای سعودی و اماراتی به عنوان نیروهای اشغالگر مبارزه کنند.

وی افزود: آمریکا دم از مبارزه با تروریسم می زند در حالی که اصل تروریسم است. همکاری میان مسلمان لبنانی با مسلمان یمنی مشکل زیادی از نظر کشورهای منافقی که با مزدوران علیه ما می جنگند، ایجاد می کند.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: رژیم سعودی رژیمی آمریکایی-صهیونیستی است که خدمات زیادی به اسرائیل و آمریکا کرده است. آمریکا موضع خصمانه ضد فرهنگ و هویت دینی درست ما دارد. برای مقابله این هجمه دشمن به کشورمان به ایمان و صبر و یقین نیاز داریم. جنگ را آمریکایی ها هدایت می کنند و رژیم های سعودی و امارات آن را اجرا می کنند.

وی افزود: امارات جزیره سقطره را با همکاری گروه عبد ربه و القاعده اشغال کرد. این حق ما  است و طبق همه قوانین باید با دشمن بجنگیم. نبرد ساحل یمن و جنگ در منطقه نهم از اهمیت زیادی برخوردار است.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: ایران زمان شاه مشکلی برای آمریکایی ها نبود زیرا رژیم در آن زمان سرسپرده بود. اجازه نمی دهیم که وحدت داخلی و ملی یمن به ویژه میان انصارالله و حزب کنگره مردمی یمن خدشه دار شود.

/ 08165

کد خبر 300087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.