برگزاری ویژه برنامه صبحگاه همدلی در منطقه 6

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه صبحگاه همدلی به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان در منطقه برگزار می شود.

منصور نجفی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان برنامه های شاد و متنوعی برای اهالی منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به اجرای ویژه برنامه صبحگاه همدلی، افزود: این ویژه برنامه شامل کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی، بازارچه ارائه تولیدات خانگی اعضاء طرح، جلسات کانون محلات و آشنایی با حرکت اجتماعی "ماه مهربان می آید..." است که ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ بانوان صدف برای اهالی منطقه برگزار می شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه "ماه مهربان می آید" به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت اصفهان اجرا می شود، عنوان کرد: این ویژه برنامه از ۳۰ اردیبهشت الی ۴ خردادماه برگزار می شود.

نجفی با اشاره به اینکه طرح گردشگری با عنوان " گنجینه های شهر من" در هفته نکوداشت اصفهان برای شهروندان برگزار می شود، ادامه داد: اهالی با شرکت در این برنامه می توانند از برج کبوتر خیابان مرداویج و خیابان آذر مهر، عصارخانه شاهی، تخت فولاد، گلستان شهدا، باغ گلها، خانه شفتی، علامه مجلسی، امامزاده اسماعیل بازدید کنند.

وی اضافه کرد: علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند هر روز از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ به فرهنگسرای شهید همت در خیابان شهید خلیلی مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر 300083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.