استعدادیابی بازی سازان جوان در مسابقات ملی بازی سازی کاشان

کاشان - دبیر علمی پنجمین مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی کاشان رسالت استعدادیابی بازی سازان جوان را در این مسابقات تحقق می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سید محمد رضا لاجوردی، در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار داشت: این دانشگاه با برگزاری اینگونه مسابقات، استعدادهای جوان برتر را شناسایی و به جامعه معرفی می کند.
سید محمدرضا لاجوردی،  اقدام آموزشی مرکز رشد دانشگاه با حضور شهاب الدین حبیبی خوزانی در مدارس کاشان و آموزش بازی سازی به دانش آموزان این شهرستان را تاکیدکرد و گفت: مرکز رشد دانشگاه آزاد کاشان به عنوان زیرساخت نیروهای بازی ساز را از مدرسه و قبل از محیط دانشگاه تربیت و فرآیند شناسایی دانش آموزان ماهر در این حوزه را معرفی می کند.
وی، با تاکید بر همکاری نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: بنیاد ملی بازی های رایانه ای علاوه بر حمایت تیم های برتر مسابقات آنها را به مسیر دیگر کمک های حمایتی نیز هدایت می کند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش های تمامی عوامل اجرایی این دوره از مسابقات بویژه اساتید، داوران، کارمندان، دبیرهای علمی و اجرایی و بخش های مختلف دانشگاه تصریح کرد: برگزاری مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با این زحمات طی پنج دوره در این دانشگاه استمرار یافته است و با قوت و قدرت نیز برای سال های بعد تداوم خواهد داشت.
احمد فخار، حمایت وپشتوانه مسابقات تا حدامکان را رسالت پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانست و گفت: این معاونت آمادگی دارد حمایت خود در عرصه متنوع و به روز بازی سازی را از همین آیین اختتامیه تا دوره بعد انجام دهد.
وی، تولید محتوا را از مهمترین شاخصه این مسابقات عنوان کرد و افزود: معاونت پژوهشی تلاش خود در افزایش راهنمایی اساتید و جلب حمایت های سازمان مختلف برای تیم ها و بازی سازان دارد.
به گزارش ایمنا، پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با رقابت 23 تیم از دانشگاه‌های آزاد و سراسری کشور به مدت 48 ساعت با حمایت اپراتورهای ایرانسل، همراه اول شرکت مخابرات استان اصفهان و شرکت داده‌ورزی فرادیس البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان  برگزار شد.
دانشگاه سینا، مرکز رشد، اسپاد، سیلک، ستارگان کویر،CANDO ،GAME MAKER (دبیرستان شاهد ستوده)، T-CORE، سمپاد کاشان(دبیرستان شهید بهشتی)،فانتوم پلاس دانشگاه قم، صددروازه و کویر دامغان، GAME CLUB ++دانشگاه تهران،AMYHENNIg# از دانشگاه سراسری قم،craftmind از موسسه عالی شهاب دانش، GAME TIMEاز علوم و فناوری مازندران، گنج‌نامه از دانشگاه فنی‌حرفه‌ای، استان همدان، دانشکده فنی شهید رجایی کاشان، هنرستان پویندگان، جنیکا، پارادایس دانشگاه اصفهان، آلیگاتور دانشگاه بیرجند، ریزگیم و پرواز سفید دانشگاه صنعتی بیرجند تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات بودند.02150/131/5
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/imnanews
کد خبر 274122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.