اولین فیلم صوتی جهان، تولید اصفهان به فستیوال فلوریدا راه یافت

فیلم «فقط پنج دقیقه» به نویسندگی و کارگردانی محمد محمدیان و تهیه کنندگی حمید محمدی به عنوان اولین فیلم صوتی جهان که تولید اصفهان است به بخش رقابتی فستیوال فلوریدا راه یافت.

تهیۀ کنندۀ این فیلم در گفتگو با خبرنگار ایمنا از راهیابی فیلم «فقط پنج دقیقه» به بخش رقابتی هفتمین فستیوال بین المللی فلوریدای آمریکا خبر داد و گفت: این فیلم که از آن می توان به عنوان اولین فیلم صوتی دنیا در اصفهان نام برد در چهارمین حضور بین المللی خود موفق به راهیابی به این فستیوال شده است.
حمید محمدی تصریح کرد: «فقط پنج دقیقه» فیلم کوتاه تجربی بدون تصویر و تصویربردار است که تنها با صدا، روایتگر بخشی از مشکلات نابینایان است و مخاطب در زمان پنج دقیقه با محوریت صدا و عناصر بصری در قالب فردی نابینا با مشکلات روزمرۀ این افراد در فضای شهری مواجه می شود.
وی افزود: در این فیلم شیرین حسینی و محمد محمدیان به عنوان بازیگر حضور دارند و اسماعیل امینی  در بخش صدا و محسن جوانمردی برای تدوین، شهاب کازرونی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، حامد حسینی به عنوان مدیر تولید و باران رضایی به عنوان منشی صحنه مشارکت داشته اند، ضمن این که تحریر فیلمنامۀ این اثر با راهنمایی شیرین حسینی با چشمانی نابینا و قلبی مهربان صورت گرفته است.
گفتنی است، موسسۀ سینمایی نمای باز سپاهان به عنوان مجری طرح این فیلم افتخار دارد که توانسته است این فیلم را با عواملی کاملا اصفهانی بسازد.
12177/135/5
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/imnanews
 
کد خبر 260426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.