خداحافظی مهرانفر از سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور منصوب می شود.

ابراهیم مهرانفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: 13 سال از بهترین سالهای عمرکاری ام را در اصفهان گذراندم و خاطرات بسیار خوبی از مردم شریف این شهر دارم.
وی اظهار کرد: مردم اصفهان همواره مردمی ولایتی، فرهنگی، هنرپرور و همراه و هم پا با ارکان نظام و انقلاب اسلامی هستند و هیمن مسئله خدمت در این شهر را آسان می کند.
بنا بر این گزارش، مهرانفر در مدت فعالیت خود در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان 8 سال ریاست این سازمان را بر عهده داشت و پیش از آن نیز 5 سال به عنوان دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به فعالیت پرداخت.
او همچنین پیش از این در تهران به عنوان قاضی و در استان خوزستان به عنوان دادستان این سازمان انجام وظیفه کرده بود.
مهرانفر همواره بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح تاکید داشت و علاوه بر پیشگیری از وقوع جرم در بین نیروهای مسلح، برای پیش بینی فرماندهان و مسئولان نظامی و امنیتی بر وقوع جرایم اقدامات علمی و دانشگاهی انجام داد.
بر اساس آمار ارایه شده از سوی مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، میزان جرایم نیروهای مسلح در استان اصفهان طی چند سال گذشته به طور چشمگیری کاهش یافته و به نظر می رسد برنامه های علمی کاهش جرایم در نیروهای مسلح توانسته در این زمینه موثر باشد.
گفتنی است، مهدی تشکری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان روز چهارشنبه آینده معرفی خواهد شد.
وی پیش از این مسئولیت ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد را بر عهده داشته است. 
کد خبر 242970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.