ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال های پیش عملی کرده است

معاون اداری گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا به عنوان یکی از مقتدرترین یگان‌های نزاجا، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سرهنگ ابراهیم آیین پرست در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: ساختار ارتش جمهوری اسلامی شامل سه نیروی زمینی، هوایی، دریایی و یک قرارگاه مرکزی پدافند هوایی خاتم‌الانبیا است.
وی، ایمان، انضباط، آموزش، نگهداری و تعمیر را شعارهای پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلان برشمرد و افزود: با توجه به افزایش تحریم‌های ظالمانه ضد ایرانی، نزاجا در زمینه نگهداری و تعمیر ادوات نظامی با رویکر اقتصاد مقاومتی، اقدامات مؤثری را انجام داده است که شامل تعمیر ادوات و سلاح‌های قدیمی و نگهداری ادوات موجود در بهترین شرایط می‌باشد.
معاون اداری گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا با اشاره به معرفی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا به عنوان یکی از منظم‌ترین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 94، اظهار کرد: سربازان در گروه 22 توپخانه ارتش در طول یکسال 2190 ساعت آموزش ضمن خدمت را طی می‌کنند که آموزش اصول انضباطی یکی از مهم‌ترین آن‌ها است.
آیین پرست افزود: ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال های پیش عملی ساخته است، نیروهای نظامی به یک خودکفایی رسیدند و به ویژه نیروی زمینی ما نیازی به واردسازی فناوری از خارج ندارد.
وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای جنگ تحمیلی و حتی قبل از آن به منظور حفظ حدود کشور و نیز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون کفن تقدیم کرده است که سهم گروه ۲۲ توپخانه در این افتخار بزگ ۲۶۳ شهید والا مقام بوده است.
معاون اداری گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا اظهار داشت: این گروه، در طول هشت سال دفاع مقدس از مجموع ۴۱۸ عملیات آفندی و پدافندی، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ۱۵۴ عملیات اختصاصی و ۱۵۲ عملیات مشترک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به انجام رسانده است که مهم‌ترین آن‌ها عملیات‌های ثامن الائمه- فتح المبین- طریق القدس– بیت المقدس بوده است.
آیین پرست در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: برگزاری منظم کلاس‌های قرآن در مقاطع مختلف، تربیت بیش از 240 نفر حافظ جزء 30 قرآن، برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های بصیرت افزایی برای کارکنان و خانواده‌های آنها از جمله اقدامات این گروه است./
کد خبر 227713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.