آیین تودیع و معارفه شهردار جدید علویجه برگزار شد

خبرگزاری ایمنا: با حضور جمعی ااز مسوولان شهرستانی یین تودیع و معارفه شهردار جدید علویجه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا در علویجه، آیین تودیع و معارفه شهردار شهر علویجه صبحگاه امروز با حضور سعید بخشی مدیرکل عمران وشهر سازی استانداری، محمودی فرماندار شهرستان نجف آباد، رضایی رییس بنیاد مسکن، ایوبیان بخشدار مهردشت، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج، رییس کلانتری شهر علویجه، علیخانی رییس اداره آموزش و پرورش بخش، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و اعضای دو دوره شورای اسلامی و عموم مردم شهر علویجه برگزار شد.
در ابتدای آیین علیرضایی رییس دوره چهارم شورای اسلامی قسمتی از برنامه های آینده شورا برای مسوولان و مردم شهر علویجه بیان کرد. شفیعی شهردار سابق علویجه در این آیین گفت: تمامی سعی خود را در این دوره شش ساله برای آبادانی شهر علویجه در زمینه های عمران و شهر سازی، فرهنگی، اجتماعی و... را انجام داده ام.
وی در خطاب به مسوولان گفت: خدمت گذاری را نعمتی از جانب خداوند بدانید و تمام سعی خود را انجام دهید تا مشکلی از مردم باز شود. 
شهردار سابق علویجه در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت سنجی و برنامه ریزی مدون و با کمک شورای اسلامی و مردم شهر علویجه به نتیجه های مطلوب برسند. 
گفتنی است؛ در این آیین حسینعلی صادقی به عنوان شهردار علویجه معرفی شد و از زحمات شش ساله حسن شفیعی به عنوان شهردار تقدیر به عمل آمد./30

کد خبر 117923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.