بوی قیر داغ، پرفروشترین کتاب ادبیات داستانی اصفهان شد

خبرگزاری ایمنا: کتاب بوی قیر داغ نوشته علی اکبر حیدری پرفروشترین کتاب داستانی اصفهان در بخش ادبیات داستانی شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر ایمنا از کتابفروشی های اصفهان در اردیبهشت ماه،مجموعه داستان "بوی قیر داغ" از نوشته های علی اکبرحیدری در بخش ادبیات داستانی پرفروش ترین کتاب اصفهان شد.
این کتاب  اولين اثر علي اكبر حيدري است که توسط نشر روزنه و با قیمت 3200 تومان عرضه شد.
در قسمتی از این مجموعه داستان می خوانیم: "چراغ‌های فروشگاه پشت سرش خاموش شد. دختر نشست توی ماشین و شیشه‌ها را پایین کشید. آرام، راه افتاد. مرد را دید که از جلو دکه‌  روزنامه‌فروشی رد می‌شد. پشت چراغ قرمز ایستاد. سرش را خم کرد و از بالای شیشه‌ی نیمه پایین آمده، به مرد، که پشت خط عابر پیاده ایستاده بود و صورتش را توی شال گردن کرم‌رنگ پنهان کرده بود، نگاه کرد.
چراغ سبز شد و ماشین‌ها راه افتادند. دختر، آرام، حرکت کرد و دوباره مرد را، که از جلو ماشین‌هایی که ایستاده بودند رد می‌شد، صدا زد. مرد برگشت نگاهش کرد. دختر، با انگشت، طرف دیگر چارراه را نشان داد. کمی جلوتر از چارراه ایستاد و منتظر ماند تا مرد رسید و کنار ماشین خم شد. روسری‌اش را که روی شانه‌اش افتاده بود کشید روی موهای قهوه‌ای.«من یه جای دیگه بلدم که اگه باز باشه، همه‌ی کارهای پاواروتی رو داره.»مرد چیزی نگفت. دختر به ریش مشکی بلندش که از زیر شال گردن بیرون زده بود نگاه کرد. ."
این کتاب ماه گذشته در شهرکتاب اصفهان با حضور نویسنده نقد و بررسی شد.
کد خبر 103216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.