۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
از پوستر روز شهرکرد رونمایی شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از رونمایی پوستر روز شهرکرد خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، اکبر ایازی، صبح امروز _ سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در حاشیه رونمایی از روز شهرکرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته فرهنگی شهرکرد از روز سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت سال‌جاری آغاز می‌شود و به همین منظور پوستر این رویداد بزرگ فرهنگی با حضور و سایر مسئولان در امام‌زادگان دوخاتون (س) رونمایی شد.

وی افزود: پوستر هفتمین نکوداشت روز شهرکرد که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد طراحی و آماده شده است، در جریان برگزاری کلاس معارف مدیران شهرستان در حضور مسئولان رونمایی شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: غبارروبی قبور مطهر امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، جشن پهلوانی و زورخانه‌ای در قلعه چالشتر، برگزاری بزرگداشت زبان فارسی و نمایش و تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های اجرایی اولین روز از هفته فرهنگی شهرکرد بود.

ایازی با بیان این‌که ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در نظر گرفته شده است، بیان کرد: با توجه به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمام برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

از پوستر روز شهرکرد رونمایی شد
پوستر روز شهرکرد

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این سازمان در دهه کرامت گفت: فضاسازی شهری و اطلاع‌رسانی ویژه دهه کرامت، برگزاری جشن در پارک‌ها، بوستان‌ها و نورافشانی در شب تولد حضرت ثامن‌الحجج (ع) در تپه نورالشهداء با همکاری بسیج و سپاه، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم‌نهاد از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

به گزارش ایمنا، برگزاری جشن‌های ویژه بانوان در پارک بانوان، تولید محتوای ارزشی و دینی، برگزاری مسابقه فرهنگی، ارسال پیامک انبوه با عناوین و محتوای ویژه دهه کرامت، فضاسازی گسترده شهری و پشتیبانی از برنامه‌های فرهنگی ستاد از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دهه کرامت توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

همایش پیاده‌روی خانوادگی، چاپ و رونمایی از پنج جلد کتاب، آئین چراغ بران توسط دانش‌آموزان، برگزاری هفت ویژه‌برنامه در هفت مسجد محوری، فضاسازی شهر با تصاویر مفاخر، رونمایی از تمبر یادبود و سجع پاکت پست، تور شهرکردگردی، برپایی چایخانه رضوی در میدان امامزادگان دو خاتون، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در قلعه چالشتر، نمایش و هنر خیابانی (پرفرمنس) و برگزاری هفت برنامه آموزش‌محور و رونمایی از پیک شهروندی از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت، غبارروبی امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهرکرد، برگزاری جشن هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای بزرگ، برپایی نمایشگاه اقدامات ادارات در فرهنگسرای بزرگ و برپایی ایستگاه نقاشی و صورت‌آرایی در فرهنگسرای بزرگ از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 753444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.