شوق زیادی برای کسب طلای پارالمپیک داشت

مربی اختصاصی قهرمان پاراآسیایی گفت: رشید مسجدی از شرایط بدنی بالایی برخوردار بود و انگیزه زیادی برای کسب طلای پارالمپیک داشت و فوت او ناباورانه بود.

ابراهیم مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با عرض تسلیت درگذشت رشید مسجدی به جامعه ورزشکاران و خانواده آن مرحوم اظهار کرد: رشید مسجدی از شرایط بدنی بالایی برخوردار بود و در بخش پرتاب به راحتی می‌توانست رکورد شکنی کند. رکورد وی نزدیک به ۹ متر بود و در شرایط روحی و روانی فوق‌العاده‌ای تمرین می‌کرد.

وی افزود: توده‌ای روی زبان مرحوم مسجدی دیده می‌شد و پزشکان پس از بررسی جواب آزمایش‌های وی گفتند باید عمل شود و پس از جراحی این اتفاق دردناک رقم خورد که باور کردنی نیست.

مربی اختصاصی رشید مسجدی تصریح کرد: مرحوم مسجدی شوق بسیاری برای درخشش در مسابقات پارالمپیک داشت و قاطعانه تمرینات خود را پیگیری می‌کرد، روزهای تعطیل و حتی در سرما و گرما تمرینات را انجام می‌داد و شک ندارم که موفق به کسب مدال طلا می‌شد.

وی ادامه داد: این قهرمان به گونه‌ای تمرین می‌کرد که می‌توانست پابه‌پای رقبای خود پیش برود برای مثال اگر حریفی ۹ متر پرتاب داشت، مرحوم مسجدی برای ۹/۳۰ متر نیز تمرین کرده بود، این قهرمان عملکردی فراتر از تصور داشت و با اینکه کلاس ۵۲ بود، اما می‌توانست با افرادی که کلاس ۵۴ هستند رقابت کند.

به گزارش ایمنا، مرحوم رشید مسجدی از مدال آوران کشورمان در مسابقات پارآسیایی هانگژو به شمار می‌رود که برای تورنمنت پاراالمپیک پاریس آماده می‌شد، اما ناباورانه شب گذشته دار فانی را وداع گفت‌.

کد خبر 752198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.