حوادث رانندگی در چهارمحال‌ و بختیاری ۲ فوتی و ۸ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: حوادث رانندگی امروز پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان فارسان، لردگان و فلارد ۲ فوتی و ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

محمود شمسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: حوادث رانندگی امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت _ در شهرستان فارسان، لردگان و فلارد ۲ فوتی و ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: اولین حادثه رانندگی در شهرستان فارسان، حوالی شهر پردنجان اتفاق افتاد، که برخورد سواری پراید و پیکان منجر به مصدومیت پنج نفر از سرنشینان شد و حادثه دوم در محور مالخلیفه به یاسوج حوالی پل کتا بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو پراید و رانا اتفاق افتاد که یک فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت و حادثه سوم در محور لردگان به خوزستان در اثر برخورد تریلی و سواری رخ داد که یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطر نشان کرد: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومین انجام داده و مصدومین را جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های سیدالشهدا فارسان، شهدا لردگان و شهید ارجمند مالخلیفه منتقل کردند.

کد خبر 754295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.