صعود مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به نیمه نهایی جام حذفی

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در مسابقات مرحله یک چهارم جام حذفی، در مصاف با تراکتور تبریز و هوادار تهران راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، امروز _ پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ گل گهر سیرجان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهیدسلیمانی سیرجان به مصاف هوادار تهران رفت و در یک بازی تماشایی و هجومی پنج گل به هوادار زد و به نیمه نهایی صعود کرد.

این دیدار با قضاوت تیم داوری متشکل از وحید کاظمی، مهدی شفیعی، رضا حیدری، مهرداد خسروی و سعید علینژادیان به عنوان ناظر برگزار شد و گل‌ها را احمد زنده روح در دقیقه هشت، سعید سحرخیزان در دقیقه ۷۰، مسعود زائر کاظمین در دقیقه ۷۵ و ۹۵ و مهدی ممی زاده در دقیقه ۹۷ به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، تراکتور تبریز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان مس رفسنجان بود که این دیدار حساس با پیروزی یک بر صفر به سود نارنجی پوشان به پایان رسید تا مسی‌ها به قهرمانی جام حذفی نزدیک تر شوند.

قضاوت این دیدار به عهده حسن اکرمی - کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی، علی‌اکبر نوری و هادی علی‌نیافر بود و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر حضور داشت. تک گل این دیدار توسط محمدمهدی محبی وارد دروازه حریف شد و مسی‌ها دومین پیروزی بعد از روی کار آمدن محرم نویدکیا را در جام حذفی تجربه کنند.

کد خبر 754264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.